Hes Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Heisann.. jeg fikk meg 7610 i dag (blir vel i går nå). men tror det er noe galt med kamera.. kvaliteten er elendig når man f.eks zoomer.. og selv når man ikke zoomer er kvalitet dårligere enn på 6600 .. ser nesten ut som man har på natt modus, men når man zoomer blir det mye mye mye værre enn natt modus.. skulle gjerne lagt ut bilder.. men det kommer ettervært... noen som har peil på hva som er galt ? Endret 3. august 2004 av HES Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Det blir automatisk dårlig når du bruker zoom. Zoom på 7610 er dårlig. Jeg bruker aldri zoom funksjonen pga dårlig kvalitet på bildene. Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Grunnen til at zoomen blir dårlig er vel fordi det er digital zoom og ikke optisk. Med digital zoom zoomer den bare på bilde. Lenke til kommentar
Hes Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 (endret) okey.. er dårligere zoom enn på 6600 altså? for når jeg zoomer er det masse prikker på hele bildet.. Endret 4. august 2004 av HES Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Det er vanlig det. Det er sånn på min også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå