CrackSite Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 hva kan jeg gjøre for å fjerne den irriterende hakkingen i DOS for Windows XP ? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Forklar deg litt bedre du... Hva hakker? Når hakker det? edit: Og XP har ikke DOS, men kommando vindu Endret 3. august 2004 av TCi Lenke til kommentar
CrackSite Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 vel :!: isåfall hakker kommandovinduet hehe hvis jeg holder inn feks. knappen "k", så kommer de hakkende inn på skjermen. litt som om jeg skulle spille CS med modem hehe hvis du skjønner meg. kan du hjelpe da ? jeg har fått det til å gå smooth før med noen instillinger, men husker de ikke Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Virker som det er stor cpu aktivitet eller diskaktivitet. Sjekk oppgavebehandleren og sjekk om det er noen prosesser som bruker cpu Lenke til kommentar
CrackSite Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Det er bare commandvinduer med grafiske utseender som lagger til meg for eksempel hIEW.exe (hackers view) det er ingen andre programmer (heller ikke commandvinduet) som bruker cpu Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 XP er bygd på NT, ikke DOS. Ergo, XP "kjører" ikke bare DOS programmer, men emulerer for det meste maskinkoden til proget. Omtrent ALT av DOS programmer lagger under NT (prøv fex og kjøre Prince1 perfekt under XP). Fullscreen mode pleier og hjelpe though (alt+enter). Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) prøv å kjør det i fullskjerm (ALT + ENTER) øhi.. var ikke kjapp nok der Endret 9. august 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
CrackSite Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 hvordan har det seg at jeg ikke kan bruke debug i fullscreenmode i cmd ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå