Gå til innhold

Laaaaaannnngt spørsmål!!!!

tsebu

Anbefalte innlegg

Har et Gainward GF-2 pro/64DDR "Golden Sample"

La inn DetonatorXP 22.40 Driver, og resultatene i 3DMark2000 og 2001 ble merkbart bedret(har brukt 12.90 tl nå), men det ble noen "bugs" som jeg lurer på om noen har vært borti.

-Musepekeren står og blinker med timeglasset som om den jobber med noe i bakgrunn(det gjorde den under hele testingen i 3DMark også, og når timeglasset dukket opp så hakket bildet)

Under et par av testene i SiSoft Sandra versjon 2001.5.8.11 (blant annet "Video System Information" Ble skjermen min tapetsert med en "grønnaktig tapet", og jeg måtte restarte for å få den bort.

Hadde vært fint om noen hadde kunne gitt meg en forklaring på hva det kan være som gjør det, eller om jeg bare må legge inn 12.90 driverne igjen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problemet når det gjelder video info. på sisoft sandra!

Sente et par mail til support(nvida).De sa at det var en bug i selve drv. som vises på noen 3dkort-hovedkort kombinasjoner og at det går ikke an å komme rundt på! Men at de skal prøve å fikse det i neste drv utgivelse!

Elite P6bx-a+

600mhz p3 512cache

creative Geforce 2 mx 400 Pci

512 mb Pc100 ram

Live!platinum

Lenke til kommentar

La inn 22.50-driverne i går. La meg si det slik: 21.83 er tilbake i dag :smile: Har aldri hatt så mange lock-ups (kjører WinXP) til sammen som jeg hadde i de tre timene jeg hadde det innlagt. Hold deg til de som er på nVidias sider, er mitt råd.

[ Denne Melding var redigert av: aschj på 2001-11-11 22:36 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...