Superslask Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 om flere av oss ville ønske seg en t-skjorte med ok.no logoen pluss nick, hva er da sjansene for at vi får bruke logoen deres? kanskje kunne man lagd en ferdig "mal" til t-skjorte, så alle ble mest mulig like med skrift størrelse og alt. hadde blitt den nye LAN-skjorta! kan vel bli litt dyrt siden det blir separate trykk, og ikke flere skjorter under samme trykk. men jeg er villig til å betale litt for noe slikt. hva sier folk om det? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Microplex har jo, men ikke med nick... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 ja, har sett den før og hadde planer om å legge med en slik på forrige bestilling, men glemte. uten nick gidder jeg ikke. om vi ikke får bruke logoen og ha nick på, er det uinterresant for meg. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) er det lovelig å kjøpe t-skjorta og få en venn til å trykke nicket mitt på? det funker jo det og.. Endret 6. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå