Gå til innhold

Catalyst 4.9 beta for DOOM3

evgeny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Warning :

PLEASE READ ALL OF THIS BEFORE YOU PROCEED:

The BETA display drivers found here are offered AS IS, without warranty of any kind, and have NOT been completely qualified by ATI. Usage of these drivers are without support of any kind, and you use them at your own risk.

ATI does NOT recommend installing these drivers in systems used for mission critical operations or where productivity of any kind is a concern.

Unless you are very comfortable with installing and un-installing drivers, we DO NOT recommend that you use the drivers provided here. These BETA Drivers are NOT SUPPORTED by ATI Customer Care or any other ATI department

Desperate?

Lenke til kommentar

jeg har hatt problemer med at doom3 krasjer (det er garantert ikke hardware feil). Jeg har imidlertid relativt gamle skjermkortdrivere til mitt 9600 pro FBE (driverversjon 6.14.10.6430. Har noen hatt samme problemer som meg? Jeg skal prøve å skifte ut driverne ASAP (først 4.7, for så å stige i gradene for å se om det hjelper) når jeg får tid.

Lenke til kommentar
Testa du en gang eller flere? Det hjelper om man tar testen to ganger, man får somregel mer FPS da.

testet det 2 ganger,fikk ca 40 fps første gang.men har bare 512 rambrikke,vet ikke hvor mye dette har og si for ytelse,men får lett lagg med High quality.

Lenke til kommentar

skal man bare installere denne driveren overen den gamle? eller må man avinstallere først?

jeg avinstallerte først hele 4.7 og la in 4.9 beta, men kom opp at den ikke fant noe til skjermkortet.kan det være multimedia driveren eller noe det eller? jeg har vivo kort.

Lenke til kommentar
Hvor er det dere har fått doom3 hæn?

Butikken,hvor ellers..

Bare at det ikke har kommet ut ennå. Folk som sier de har spillet eller legger ut resultater har pirat versjoner, de er lastet ned via bittorrents eller DC.

Tror det kommer i butikken 13.August eller no, det er iallefall da det blir lansert tror jeg

Endret av petter'n
Lenke til kommentar
skal man bare installere denne driveren overen den gamle? eller må man avinstallere først?

jeg avinstallerte først hele 4.7 og la in 4.9 beta, men kom opp at den ikke fant noe til skjermkortet.kan det være multimedia driveren eller noe det eller? jeg har vivo kort.

er ikke helt sikker,jeg bare innstalere nye driver(cat 4.9) uten og avinnstalere de gamle først.men det fungerte jo..

doom er kommer ut i usa for flere dager siden,så synd og høre at man har lastet det ned når jeg måtte betale for det :(

Endret av Traxco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...