quack Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Kjøpte meg en Siemens M65 og irriterer meg over at det må stå "Telernor/tele2" på skjermen hele tida.. noen måte å få bort dette? Har prøvd å av-krysse logo under innstillinger men det står der likevel. Hjelp Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Se litt i Se og Hør der kan du bestille noe som fjerner logoen... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 er det ikke bare å sende kodeord SHLOGO BLANK til 1986 da? Lenke til kommentar
quack Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 er det ikke bare å sende kodeord SHLOGO BLANK til 1986 da? Funka ikke.. får bare melding tilbake om ukjent kodeord. Lenke til kommentar
quack Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 "Logo blank" til 1985 funker heller ikke.. kanskje det ikke går an på M65?! Lenke til kommentar
boxer Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 les de siste postene her! der er svaret http://forum.hardware.no/index.php?showtop...,and,m65&st=900 Lenke til kommentar
jorg Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 hmmm, har ikke mye peil på sånt jeg... men hvor finner jeg transparant gif logoen? Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Kjøpte meg en Siemens M65 og irriterer meg over at det må stå "Telernor/tele2" på skjermen hele tida.. noen måte å få bort dette? Har prøvd å av-krysse logo under innstillinger men det står der likevel. Hjelp Gjør følgende: Innstillinger/nettverk/foretrukk.nett trykk på liste på plass nr 1, velg endre bla ett steg opp til flere nett og velg denne. på landskode skal det stå: 242 Nett-ID: 01 Navn: her kan du skrive hva du vil, hvis du vil slette operatør, legger du bare inn et mellomrom. disse instillingene er for Telenor sitt nett. Er ikke sikker på Netcom sin id. Lenke til kommentar
nismo' Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Kjøpte meg en Siemens M65 og irriterer meg over at det må stå "Telernor/tele2" på skjermen hele tida.. noen måte å få bort dette? Har prøvd å av-krysse logo under innstillinger men det står der likevel. Hjelp Gjør følgende: Innstillinger/nettverk/foretrukk.nett trykk på liste på plass nr 1, velg endre bla ett steg opp til flere nett og velg denne. på landskode skal det stå: 242 Nett-ID: 01 Navn: her kan du skrive hva du vil, hvis du vil slette operatør, legger du bare inn et mellomrom. disse instillingene er for Telenor sitt nett. Er ikke sikker på Netcom sin id. Fikk bare bort N Telenor ved å gjøre som over Tele2 står fortsatt der. Skriv inn her vist det er noen som får det til! Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Har ikke testet dette med Tele2. Ikke sikkert det vil gå iogmed at Tele2 har en MVNO avtale med Telenor Mobil.... Endret 6. august 2004 av kjellml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå