mulder99 Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Når jeg søker i feks google på stertsiden.no får jeg opp alle de tidligere ordene jeg har søkt på, med samme bokstav. Er det mulig å slette disse....? Funker ikke med sletting av logg... Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Jeg så ikke helt igjennom denne, men regner med at det er noe lignende du skal ha: Clean Autocomplete Data Tar i utgangspunkt at det er internet explorer det er snakk om. Edit: URL nevnt ovenfor er altså instruksjonen for et program. Dersom du vil gjøre dette manuelt, se etter "index.dat, mm256.dat, and mm2048.dat" som evt. ligger i samme mappe (iexplore-mappa??) på HDDen. Prøv å rename først i tilfelle det er feil filer eller no Endret 3. august 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Trykk Delete Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Internet explorer->Verktøy->Alternativer for Internett..->"Slett Informasjonskapsler", "slett filer" å "slett logg" Lenke til kommentar
mulder99 Skrevet 3. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Internet explorer->Verktøy->Alternativer for Internett..->"Slett Informasjonskapsler", "slett filer" å "slett logg" Det funket ikke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Høyreklikk (noen plasser enkelklikk/noen plasser dobbeltklikk) på tekstboksen. Beveg muspekeren ned til det ordet som skal slettes. Trykk delete tasten på tastaturet. Endret 3. august 2004 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Alternativer for internett -> Innhold -> Autofullfør. Prøvd det? Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 tools - internet options - content - auto complete det der SKAL fungere Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 he he, noen ekle ord er vanskelige å slette... bill g har betemt at kjønnsord ikke kan slettes ellers bruker jeg window washer 5.51 som jeg har funnet hos FOSI, den funker fint hos meg, også kjønnslige ord ... ler igjen lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå