Shotherra Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 litt rått da.. mustang spin.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Sett før (go ebaumsworld!) Hadde vrengt meg om han hadde kommet seg løs på slutten der og kommet seg inn i bilen igjen Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 :!: det var najs hadde vert digg og kunne kjøre så bra som han. men om politiet i USA kræsjer bilene til di stopper?? han som blir skyvd kan jo kjøre inn i autovernet og dø, og kansje ta med seg en politibil med seg. minnet en del om midtown madness Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Haha, nice.. Men, burde ikke Mustangen kunne kjøre ifra politiet..? Skjønner at politet har trimmede biler, men Mustangen er vel ikke så tam.. Dessuten kunne vel han ha unngått at politiet skulle treffe ham på bakhjørnene.. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Haha, nice.. Men, burde ikke Mustangen kunne kjøre ifra politiet..? Skjønner at politet har trimmede biler, men Mustangen er vel ikke så tam.. Dessuten kunne vel han ha unngått at politiet skulle treffe ham på bakhjørnene.. Tror igrunnen det var mest for morro, siden han holdt den farten.. Men den andre gangen han snurret så gikk ha jo inni autoverneet på broen så jeg troode han skulle fly utfor... Endret 4. august 2004 av CorVette Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 *skrens, snurr, vrom* "Du kan'ke ta meg, du kan'ke ta meg!" *skrens, snurr, vrom* "Du kan'ke ta meg, du kan'ke ta meg!" Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hehe... 2 fast 2 furious... rette fing til bilene og så snu seg rundt igjen. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Hehe... 2 fast 2 furious... rette fing til bilene og så snu seg rundt igjen. Rekke, mener du vel.. Igrunnen tenkte jeg ikke på det...! hehe rått.... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Haha, nice.. Men, burde ikke Mustangen kunne kjøre ifra politiet..? Skjønner at politet har trimmede biler, men Mustangen er vel ikke så tam.. Dessuten kunne vel han ha unngått at politiet skulle treffe ham på bakhjørnene.. Tja.. mange av standard-politibila har jo 300-350 hester så.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 hvorfor lot han seg påkjøre av politiet sånn da? Men uansett han kicka ass'en til politiet ass Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 hvorfor lot han seg påkjøre av politiet sånn da? Men uansett han kicka ass'en til politiet ass Kanskje han ville ha det gøy?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå