Gå til innhold

Mod av kabinettfront, forslag?

Anbefalte innlegg

Her er det kabinettet jeg tenker på:

aero-s201.jpg

(eneste er at mitt er i svart, ikke grått)

I dag har jeg tenkt til å lage en liten mod på dette kabinettet... (kanskje en liten worklogg) Har tenkt til å lage en viftestyring, putte inn et LCD display i fronten og lage et frot deksel til en dvd-rom (hvis jeg får tid). Jeg kommer til å prøve å lage det i samme stil som fronten allerede er for å prøve å beholde "stilen" på kabinettet, for nå ser kabinettet litt schabby ut :hrm:

jeg har et plexivindu på siden (med batmanmotiv ^^) og et plexivindu på toppen..

Noen som har noen andre forslag til noen morsome moder på dette kabinettet?

Ikke no sånn store case mods sånn som bamsefar sitt... (vil ha noe litt orginalt, siden bamsefar sitt er så bra at jeg ikke burde lage noe halveise greier av det han lagde.. det vil bare ødelegge for hans kabinett);)

Endret av PioUs-JiN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eh... ingen som har noen forslag??..

trenger også å vite om et sted de selger en bra, men billig søylebormaskin... siden boret knakk på hånddrillen og dermed "glapp" resten som satt på drillen rett ned i plexien og lagde et stort hakk :cry: så jeg må begynne på nytt + at den ikke er så veldig stabil når jeg borrer :ermm:

Endret av PioUs-JiN
Lenke til kommentar

Tja, om du ikke vil gjøre noen veldig store modder så blir det kanskje litt vanskelig.

- Skjære ut motiver i topp og høyre sideplate kanskje?

- Skifte leddet foran om du også ble utrolig lei av den konstante forandringen.

- Stealthe optiske enheter (var vel det du mente med å lage front deksel til dvd'en din?)

- Farge innsiden av kabinettet kanskje? (noe jeg glemte og nå gidder jeg ikke ta det fra hverandre for å gjøre det)

- Kanskje gjøre noe med batmanmotivet? Veldig mange som har det og med å lage noe ut av det får du noe som ingen andre har (som egentlig er hele vitsen med modding. Skape noe unikt)

Masse man kan gjøre med dette kabinettet, og andre selvfølgelig!

Eneste som trengs er litt fantasi og litt vilje. Om du har total idetørke så foreslår jeg at du ser hva andre har gjort med sine kabinett (ikke bare dette kabinettet selvfølgelig) Bit-techs' fora har mange gode moddere som garantert gir deg litt inspirasjon.

Selvom jeg er smigret så burde du ikke tenke på hva jeg og andre har gjort med dette kabinettet. Gjør det du vil, og vær fornøyd med det. Ingen andre har noe med hva du gjør så lenge du selv er fornøyd! ;)

Lykke til!

P.s: Om du ikke vil kjøpe dyre verktøy som du kanskje ikke har bruk for etter du har moddet så foreslår jeg at du enten låner hos noen kjente, eller stikker innom Europris. De har som oftest litt verktøy som du kan bruke. Mye billigere enn de andre alternativene og er helt greie for lett arbeid.

Lenke til kommentar

oki... takker for tipsa... i hovedsaken så har jeg blitt inspirert av folka på bit-tech... så en som modda fronten på et lian-li kabinett, men jeg har ikke tenkt til å gjøre helt det samme.

Stealthe optiske enheter (var vel det du mente med å lage front deksel til dvd'en din?)

var det jeg tenkte på... altså å skifte ut front dekselet på dvd'en.

ellers så var det en interesant ide med et motiv på den høyre siden... men vil ikke det være nesten bortkastet siden du kun kommer til å se på hk-plata.. (siden min ikke er av plexi blir vell kanskje det litt kjedelig eller?

men takker for dine forslag

Europris er sikkert greit, men mener at det er et sted som selger billige og bra verktøy... de fleste av disse er gule mener jeg å huske, men så var det navnet da :dontgetit: ???

Endret av PioUs-JiN
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...