DigiCamFan Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 http://photohobby.net/webboard/show.php?Ca...alldata&No=1171 - Dette kameraet virker absolutt veldig spennende! Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Enig! Designen virker mye mer tiltalende enn z1 og z2 også! Lenke til kommentar
DigiCamFan Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Jeg liker utseende på den svarte varianten mye bedre enn den sølvfargede. Svart ser liksom mer profesjonelt ut; håper det er denne som kommer til Norge. Lenke til kommentar
asolesv Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Kjøpte et slikt kamera da jeg var i london forige uke. Er strålende fornøyd med kameraet. De hadde nettop fått inn kameraet i Londons største handlegate for data/ foto (Tottenham court road) . Klarte å prute det ned i 3800,- kroner. Fikk også igjen momsen på flyplassen så prisen totalt ble på 3400,- kroner. ekstra minnekort var også billig i London. betalte 20pund -vat for 256mb. Lenke til kommentar
DigiCamFan Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Høres kjekt ut å slippe moms Er kameraet svart eller sølvfarget? Kan du legge ut noen samples? Lenke til kommentar
asolesv Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Kameraet jeg kjøpte var søvfarget. Har tatt en del bilder med det men er på jobb nå så jeg har ikke kameraet med meg. Kan legge ut noen sample bilder senere. Lenke til kommentar
DigiCamFan Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Da har det kommet samples: http://konicaminolta.com/products/consumer...ampleimage.html Lenke til kommentar
goggen Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Når vi er inne på Konica Minolta Dimage...noen som har testet det helt nye Z10? (billigere variant av Z1) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå