lugah Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Heisann! Jeg lurte på om noen hadde giddi å lage en logo til meg. Det er til et lan jeg trenger det. www.ostfold-lan.com Østfold lan er et LAN i lille Mysen på nyåret, det er 500stk som kommer. Så må ha en fengende logo. Noen som er intr. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hva får man for det da? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Ære og berømmelse. + i margen hos St. Peter. osv osv. _ johanf - Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Tror nok ingen her kommer til å lage en logo til deg sånn helt uten videre. Men setter du deg ned og lager noen forslag kan vi hjelpe deg etter hvert Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Well.. Bare for å ha sagt det, så suger jeg hardt i logolaging! Lagde derfor en slags logo som jeg er ikke helt fornøyd med, men jeg legger den ut uansett. Vet ikke hvor bra den er sånn teknisk sett, men.. Du skal få bruke den hvis du har lyst til det. Hvis ikke, så bare glemmer vi den (Forresten, så er den laget i PS siden jeg ikke har eller kan Illustrator. Litt av den er derfor pixelgrafikk, men jeg tror ikke det skal være noe problem å få den i større versjoner. Har pathene (og de er vel vektor) fortsatt.) Lenke til kommentar
lugah Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 takker å bukker, bruker den jeg. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Åi.. Det var lett Sett på noe "Logo by Mikael Berg", da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå