Singh tha king Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 se på topic! kan skrive det allikevel "kan k700i spille av acc filer? det var det jeg vil ha svar på! de som vet det svar JA eller NEI Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Nei.. kan spille av Mp3, visst jeg har oppfattet ting rett Lenke til kommentar
xGrape Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 JA, den kan spille av AAC. MEN: du må rename filene til .mp4 - funker ikke med .m4a eller .aac Så lenge du husker dette funker d finfint. Men nå kom jo nettopp iPod mini'en min så da kan jeg bruke plassen på K700i til andre ting Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 JA, den kan spille av AAC. MEN: du må rename filene til .mp4 - funker ikke med .m4a eller .aac Så lenge du husker dette funker d finfint. Men nå kom jo nettopp iPod mini'en min så da kan jeg bruke plassen på K700i til andre ting ok...fint at du får en ny ipod mini har ønsket meg det lenge, men men. skal jeg bare skifte navn på filen, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå