thomie6600 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg spilte et flyspill for en stund tilbake som jeg har glemt navnet på. Jeg mista det etter en formatering, og har aldri kommet på hva det het. Spillet gikk ut på å fly et lekefly inne på et gutterom, også fikk man forskjellige oppgaver o.l. Dritkult laget da alle lekene rundt omkring var forstørret i forhold til størrelsen på flyet. Spillet er ikke veldig gammelt (2-4år tenker jeg) - grei grafikk egentlig. Noen som har en anelse om hvilket spill jeg sikter til? Må bare få tak i det igjen, men det går dårlig når man har glemt navnet Anyone?? Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Et spill i micromachines-serien? Tror jeg har spilt det selv i demo, men husker ikke noe navn... Lenke til kommentar
thomie6600 Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Godt mulig at det var det...... Men micromachine ringer ingen bjelle.... Flyet var et modell-propellfly..... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Feilpostet. Flyttes fra Annet (OT) til Diskuter spill og tilbehør - Generelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå