-Teddy- Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg brukte steam'n som fulgte med CZ for å spille med steam. Men når jeg nå spiller 1.6 så har jeg CZ models, og det er vel ikke meningen? Har ikke så sterk pc og tror CZ models krever mer en 1.6 models. Hvordan kan jeg få vanlige models? (arctic, seal osv.) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Kan noen snart lage en sticky om dette? Søk, min venn; Søk og du skal finne ! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 (endret) K, EDIT: Har søkt, og har funnet, men vet ikke om funnet virker. En skin restoration pack til 1.6 Endret 3. august 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Solemdal Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) JESUS! Jeg lagde et emne om dette her senest i går. Den er så synlig at din bestemor kan se det. Svaret finner du i topicen "CS figurene (Hjelp)" Endret 3. august 2004 av clixz_ Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 fordi "cs figurere (hjelp)" er veldig deskrptivt om problemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå