knut-eirik Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hei, sitter her og irriterer meg over at menyene og denne pda`en vi bruker i spillet har elendig grafikk i forhold til resten av spillet. Her er noen klikkbare bilder som illustrer hva jeg mener, de stor bilden er i oppløsningen jeg spiller. Som dere kanskje ser så er det stor forskjell på bildene. Er det en setting jeg ikke har funnet eller er dette normalt over hele fjøla? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Ser ut som problemer med enkelte teksturer, prøv å reinstalere spillet. Ser ut som om det kun er tilfelle inne på pdaen. Jeg har ikke samme "feilen" tror jeg, sjekker etter nå.. Edit: leif Endret 3. august 2004 av fargoth Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Er menyene når du starter spillet også slik som pda`en? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hos meg ser det SÅNN ut: Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Det var forskjell det, en liten reinstll skal utføres . Edit: Takk for hjelpen Endret 3. august 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Ingen problem, hold meg opdatert da! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Kanskje det er fordi du tvinger AA i driverne? Dette kan vel stilles inn i spillet? Gi tilbakemelding. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Kanskje det er fordi du tvinger AA i driverne?Dette kan vel stilles inn i spillet? Gi tilbakemelding. Ser under open gl settings så står det at ss er styrt av programvare-> spill. Har instalert 3 ganger nå og like forbandet sp kommer denne lav oppløselige pda oppleget opp. Nå gir jeg snart opp. Full reinstal av xp i morgen. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Kanskje det er fordi du tvinger AA i driverne?Dette kan vel stilles inn i spillet? Gi tilbakemelding. Ser under open gl settings så står det at ss er styrt av programvare-> spill. Har instalert 3 ganger nå og like forbandet sp kommer denne lav oppløselige pda oppleget opp. Nå gir jeg snart opp. Full reinstal av xp i morgen. reinstalle driverene ? kanskje ? det er noe du kan prøve iaf får du formaterer.. prøv en annen driver verson.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Hvilke drivere bruker dere til deres ati kort? Bruker 4,7 jeg. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hvilke drivere bruker dere til deres ati kort? Bruker 4,7 jeg. Omega 4,7 her.. prøv omega hvis du er på catta.. ( men mange andre spill funker ikke bra med 4.7 til meg lol ) Lenke til kommentar
albions Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Kor har du fått tak i doom 3 ? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Kor har du fått tak i doom 3 ? Internett er en søt liten sak Lenke til kommentar
albions Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Sånt ødelegger gleden med spillet.. det er ikkje gøy når man ikkje har coveret.. boka.. og cd keyen... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Sånt ødelegger gleden med spillet.. det er ikkje gøy når man ikkje har coveret.. boka.. og cd keyen... Ja, ekstremt Synes godt Gamer.no kan gi ut omtaler om mer en bare selve spillet, men også av manualen, coveret og cd-key. Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Sånt ødelegger gleden med spillet.. det er ikkje gøy når man ikkje har coveret.. boka.. og cd keyen... Gleden kommer ikke fra coveret.. boka.. og cd keyen... Den kommer av å spille. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Sånt ødelegger gleden med spillet.. det er ikkje gøy når man ikkje har coveret.. boka.. og cd keyen... Gleden kommer ikke fra coveret.. boka.. og cd keyen... Den kommer av å spille. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Huh, det var elendig bilde ja. Ser ut som et dårlig LCD skjerm bilde uten native- oppløsning. Skal defintivt ikke være slik nei. Støtter reinstall forslaget. Har du sjekket om monitoren switcher oppløsning eller noe slikt når du er inne i PDA? Endret 4. august 2004 av Vice Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Prøv med følgende : Dra ned console og og skriv "image_lodbias 1". Dette er samme som r_picmip i Quake 3, og blurrer ut bildet. Verdien 1 er helt crisp, mens 16 er helt blurry. http://www.d3euro.com/guide.php Ellers har du en liste der du kan bla igjennom. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 lol sponser de med cheat på hjemmesia, herregud det var saklig dårlig nesten og forvente at folk skal cheate før de starter spillet jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå