Gå til innhold

Kampanje mot CS 1.4

Anbefalte innlegg

Quote:

On 2002-05-05 15:04, Dreadlord skrev:

Så så El_PoLla du må ta til betraktning at også
DU
tar feil en gang i blant. Ikke vær så skråsikker, men hør på hva andre sier. Bare et tips :smile:

takk!

Jeg gidder ikke diskutere med deg lenger El Polla, du kommer aldri til å gi deg.

Finito

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke skråsikker, jeg tar feil iblant - hvem gjør ikke det? og jeg hører på hva andre sier. mulch og nekroz har ett forskrudd bilde av meg eller noe, jeg skjønner ikke hvor de får de rare ideene sine ifra.

de er veldig slitsomme i lengden, neste post kommer nekroz med ett innlegg der han nevner at jeg er slitsom osv :smile:

nekroz, du må tenke over at det kanskje er en liten mulighet for at det er du som er problemet her og ikke meg? men det er vel totalt umulig, du er jo herren her... uff

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-29 16:03, normal skrev:

awp er ikke "ubalansert", tvert imot, det kan hvelpe å endre på ubalanserte lag vhis man har et par gode snipere på laget.

dessuten dreper ikke awp uansett, n00ber skal faktisk treffe litt også for å ta noen.

dessuten er det like "ofte" en n00b tar med med awp som han sprayer med ak, virker som om han har godmode og guller med andre våpen. hvis man er litt smart tar man en n00b med awp,man kjenner våpenets begrensninger og viser seg ikke stillestående... og dere vil gjerne ikke tro det, men man kan faktisk skyte igjen :wink:

aker mer sttabil i 1.4 og så det tar veier litt opp for awp påfeks aztec

som dere krangler om awp... ingen som ser litt fakta i det jeg skrev? :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-29 16:03, normal skrev:

awp er ikke "ubalansert", tvert imot, det kan hvelpe å endre på ubalanserte lag vhis man har et par gode snipere på laget.

dessuten dreper ikke awp uansett, n00ber skal faktisk treffe litt også for å ta noen.

awp påfeks aztec

Enig!

AWP er et bra våpen hvis det brukes rett. En eller to på hvert lag kan ha en awp og dekke de andre som stormer uten at det kan kalles camping. Det er slikt som er rett bruk. Feil bruk, derimot, er hvis et helt lag har kjøpt AWP og ligger gjemt en plass på kartet og area-camper. Så stormer alle på det andre laget fram og blir skutt sønder og sammen :sad:

For en n00b er det ikke så lett å ta noen med AWP siden han sannsynligvis ikke har råd til det, og fordi de andre som er gode er vanskelig å treffe.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-05 16:29, El_PoLLa skrev:

er ikke skråsikker, jeg tar feil iblant - hvem gjør ikke det? og jeg hører på hva andre sier. mulch og nekroz har ett forskrudd bilde av meg eller noe, jeg skjønner ikke hvor de får de rare ideene sine ifra.

de er veldig slitsomme i lengden, neste post kommer nekroz med ett innlegg der han nevner at jeg er slitsom osv :smile:

nekroz, du må tenke over at det kanskje er en liten mulighet for at det er du som er problemet her og ikke meg? men det er vel totalt umulig, du er jo herren her... uff

Jeg begynner virkelig å lure på hva du skal oppnå med postene dine El_PoLLA? Du begynner bra i denne posten men slutter tragisk. jeg har kommet frem til 2 alternativer:

1. Du er den typen som elsker kranglete diskusjoner. Sitter hjemme i fryd av å rufse til alle emnene i dette forumet. Derfor kommer du med usakelige utsagn og til dels provoserende innlegg.

2. Du er ung, klarer ikke helt tyde innlegg andre skriver. Klarer heller ikke ordforråde deg slik at vi andre har mulighet til å vite hva du mener. Baller med språk, meninger, tydninger. Går derfor inn i en ubegripelig forsvarsposisjon som også med andre ord kalles stahet.

OK jeg er litt kvass, men håper for DIN del at alternativ 1 står deg nærmest. Er det 2 så vil jeg tenke litt over det. Gå tilbake og les postene tydelig en gang til. Legg merke til at nesten alle tråder med deg involvert fører til krangel meg El_PoLLa som hovedtema. Her skal det ringe en bjelle. sitat slutt

Lenke til kommentar

jeg er imot awp, det er ikke fordi jeg blir drept av den ofte eller jeg ikke kan bruke det osv. jeg synes det er irriterende når T awp'ere f.eks. står over broen på italy og ikke trenger bevege siktet for og ta de som kommer ut døren, eller når de står på Tspawn på dust2 og skyter de som kommer ut døra eller skyter inn på måfå og får kills.

med awper i gamet blir det mye deffing og camping, ingen av lagene vil storme mot awp, eller gå der det er eller kan være en awp'er. jeg synes awp enten skulle vært fjernet eller det skulle vært f.eks. maks 1 eller 2 awp'ere per lag.

har ikke noe imot folk som bruker awp, så lenge de respekterer de som ikke liker den og ikke kaller anti-awp folk for noobs osv. jeg bruker awp selv, men voter det av hvis det er vote. jeg mener cs er mere action og fartsfylt uten awp, men det varierer jo. det gøyeste er og knive awp'ere, får en god latter hver gang det lykkes :smile:

Lenke til kommentar

Dreadlord:

Ikke for å ettertrykkelig melde meg inn under dreadlords kategori 1., men jeg lurer på noen ting: Hva er å ordforåde seg? Litt pirkete av meg, kanskje, men når du klager over at folk ikke klarer å ordlegge seg, ser det ganske tufsete ut når du til de grader sliter med det selv. Nuvel.

Det andre, som jeg igrunn synes er viktigere er at jeg sterkt misliker folk som på død og liv må komme med antagelser om de de diskuterer med. "Enten er du ditt, eller så er du datt, men iallefll så gjør du sånn og sånn" FYSJOM; for det første sier du med sånne påstander at du kan lese mer om den du snakker til utifra det han/hun skriver enn han/hun vet om seg selv, for det andre er det å angripe person istedetfor sak, noe som gjør enhver diskusjon usaklig, uinteresant og masete. Akkurat det er det kanskje du mener at El Polla også er litt for flink til, men nå gjør du det selv, og på værste måte.

Lenke til kommentar

...i can see fragged people...

slutt å syyt!! CS 1.4 e vel nå a d bedre som e gjordt sia cs guttan slapp spællet på markedet.

De som klaga på CS1.4 -

- latterlig fjortissa

- CHEATERS som **** itj kann å spæll

:wink:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-05 19:54, Jellyfisk skrev:

Dreadlord:

Ikke for å ettertrykkelig melde meg inn under dreadlords kategori 1., men jeg lurer på noen ting: Hva er å ordforåde seg? Litt pirkete av meg, kanskje, men når du klager over at folk ikke klarer å ordlegge seg, ser det ganske tufsete ut når du til de grader sliter med det selv. Nuvel.

Det andre, som jeg igrunn synes er viktigere er at jeg sterkt misliker folk som på død og liv må komme med antagelser om de de diskuterer med. "Enten er du ditt, eller så er du datt, men iallefll så gjør du sånn og sånn" FYSJOM; for det første sier du med sånne påstander at du kan lese mer om den du snakker til utifra det han/hun skriver enn han/hun vet om seg selv, for det andre er det å angripe person istedetfor sak, noe som gjør enhver diskusjon usaklig, uinteresant og masete. Akkurat det er det kanskje du mener at El Polla også er litt for flink til, men nå gjør du det selv, og på værste måte.

Greit enig i at det var et litt usakelig innlegg og for det beklager jeg. fikk vann over hode.

Vil bare ha slutt på denne "fram og tilbake" glaginga. Av en eller anne grunn så har El_polla vært flink til holde slike ting gående. Derfor kritiserte jeg . Denne tråden er om cs only så la oss slutte denne diskusjonen.

Lenke til kommentar

Ok, tilbake til teamaet!(aahh)

Jeg mener at 1.4 er dårligere enn 1.3 når det gjelder gameplay.

De negative tinga:

1.Hopping.

2.Walking.

3.Virker som om alle våpna har forandra rekyl.

4.Mer hakkete for oss med treige maskiner.

5.Det tar mye lengre tid å connecte.

6.Tar lengre tid å skifte våpen.

7.Vanskeligere å skyte med AWP

De positive tinga:

1.Spectate er KONGE!

2.Para er nå mulig å bruke seriøst.( i alle fall mer enn før)

3.MP5 er blitt artig.

4.Hmmm er det noe mer? ok, kanskje anticheaten til Valve...

Jeg tror at valve har "newba" cs for å gjøre det morsommere for de nye spillerene.

For meg hadde CS vert perfekt med fysikken til 1.3 og spectate mulighetene til 1.4

Lenke til kommentar

Quote:

SNEBoP skrev (2002-05-05 22:56):

...i can see fragged people...

slutt å syyt!! CS 1.4 e vel nå a d bedre som e gjordt sia cs guttan slapp spællet på markedet.

De som klaga på CS1.4 -

- latterlig fjortissa

- CHEATERS som **** itj kann å spæll

:wink:

Den der var veldig usaklig og uten argumenter. FY FY! :evil:

Bare se på posten til nekroz som står over denne. CS 1.4 har en god del dumme ting som mange ikke liker fordi det ødelegger gameplayet!

Quote:

nekroz skrev (2002-05-05 23:49):

Jeg tror at valve har "newba" cs for å gjøre det morsommere for de nye spillerene.

For meg hadde CS vert perfekt med fysikken til 1.3 og spectate mulighetene til 1.4

Er hel enig med deg! De skal jo tross alt selge CS - Condition Zero, og de selger mer hvis det er mer kommersielt. Ikke at jeg liker det, men slik er det nå en gang :/

Lenke til kommentar

Quote:

Dollar skrev (2002-05-09 12:48):

Noen som vet hva jeg må gjøre for å starte en dedikert server uten internett (får bare en feilmelding om at den ikke kan laste noe og så quiter den).

Er veldig irriterende.

Velg |Play CS|> |LAN game|> |Create| og så velger du kart og de options du vil ha. Så velger du dedicated server nederst til venstre og trykker |start|.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...