Gå til innhold

Kampanje mot CS 1.4

Anbefalte innlegg

Quote:

On 2002-04-30 08:51, Jazzmaster skrev:

Campinga er nå et voksende problem. Man kan nå sitte og vente til en streifer inn i siktet ditt, flash nytter jo ikke i det hele tatt, 1 av 6 flashinger er suksessfulle.

noen som har spilt cs i mer enn et par dager, kjenner lyden en flashbang lager når den dunker borti veggene/lander, og vet når å snu seg bort. såklart, enkelte ganger har jeg sett rett på en flashbang som går av og ikke blitt blendet, men det er heller det som skjer 1 av 6 ganger, ikke motsatt.

Quote:

Hvor ble det av de nye våpnene?? Kan de ikke se til å få forandra våpnene, det finnes jo så mange kule våpen som kan brukes...

Nei, dessuten trenger CS en skikkelig ansikts løfting både i grafikk og lyd...

sikkert et vell av våpen som kan brukes, men hva er det egentlig du vil ha?

pistoler finnes i alle varianter fra stort clip med lite skade (glock) til lite clip med stor skade (deagle), smg'er fra liten skade og relativt bra accuracy (tmp), stort clip (p90), høy skade (ump45/mac10) og mp5 som en mellomting.

du har rifler med forskjellig grad av nøyaktighet, du har sniperrifler, du har hagler, du har supportvåpen.. alt i alt, ganske bra balansert.

tviler på at de kommer til å legge til noen nye våpen bare fordiattederfor. det kunne uansett bare ha vært en klone av colt/ak/mp5/usp som gjorde litt mer/mindre skade og hadde litt større/mindre clip. noe annet ville bare ødelagt balansen.

og, polla.. awp'ere er ikke n00bs mer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

psicolybe: har jeg sagt awp'ere er noobs? nei, tror ikke det. awp er så uabalansert du får det, om det er bra eller dårlig er det delte meninger om. men, det er faktisk en del av spillet, selv om jeg hater og sitte ett sted og vente på at noe skjer så er det faktisk slik cs er - vente, vente vente vente, evt. campe.

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg er skuffet, El_PoLLa skjønte tydeligvis ikke meningen med innlegget mitt.

Jeg blir som sagt like deprimert hver gang jeg er inne på dette forumet, og jeg får bare mer og mer lyst til å le. Dessverre er latter umulig, da dette er helt tragisk.

Lenke til kommentar

Quote:

trøls skrev (2002-05-04 15:39):

Jeg må si at jeg er skuffet, El_PoLLa skjønte tydeligvis ikke meningen med innlegget mitt.

Jeg blir som sagt like deprimert hver gang jeg er inne på dette forumet, og jeg får bare mer og mer lyst til å le. Dessverre er latter umulig, da dette er helt tragisk.

Ikke vits å gråte over folk som ikke forstår gleden med å spille Monkey Island(ol), HL, CS, StarCraft osv. osv. (El. nethack, mud o.l. -Slegge)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-28 20:30, El_PoLLa skrev:

Quote:

On 2002-04-28 05:50, nekroz skrev:

Ahhh.... flashback.... pizzabud... AHHH!! angst...

Ta et hint: SLUTT Å MAS OM AWP!!! AWP ER MORSOMT!!!

AWP ER KULT!!! DIN FJORTISS... ahh..

En god utblåsning.

nekroz: nå er jeg rimelig lei dere som fortsatt gnåler om pizzabud/elpolla. awp er morsomt, awp er kult - har jeg sagt noe annet? ingenting er som og ha en awp i henna, finnes ikke noen feigere, bedre, mere utspekulert, irriterendes og enklere måte og få kills på. og det er nettopp det, den er gøy og bruke men voldsomt ubalansert siden ett lag trenger 2-3 awpere flere enn fiendene for å vinne. awp er skill som alle våpen i alle spill, men fakta er de fleste noober (som jeg kjenner til) bruker awp og får mange kills med det - og da snakker jeg om de som ikke vet forskjell på mb og gb og spiller cs (første fps spillet de spiller) for 3/4 gang på en nettcafe...

jeg er en fortis! åååå? stakkars meg, så skrekkelig - du din ikke-fjortis!... skjønner du ikke hvor teit det er?

Uff... du skjønner ikke det du? Kan ikke du diskutere noe annet enn Starcraft og AWP? Jeg skjønner ikke at du gidder. Det verste med deg er at du ALDRI kommer til å slutte uansett hvor mange folk som sier at du skal gjøre det. Virker som du er en liten indoktrinert drittunge. Vedder på at folk har fortalt deg at SC er best og at AWP er for pyser.(Venter på nytt langt, "masende" svar fra El Polla.

Det ER en grunn til at fjortis er ett skjellsord. Det kan ha noe med at MANGE av de er umodne, generelt dumme og kan ikke føre en skikkelig diskusjon.

Jeg beklager alle skrive- og gramatikkfeil, dette ble skrevet i på 1 minutt :razz:

enda en utblåsning.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-04 11:00, psilocybe skrev:

Quote:

On 2002-04-30 08:51, Jazzmaster skrev:

Campinga er nå et voksende problem. Man kan nå sitte og vente til en streifer inn i siktet ditt, flash nytter jo ikke i det hele tatt, 1 av 6 flashinger er suksessfulle.

noen som har spilt cs i mer enn et par dager, kjenner lyden en flashbang lager når den dunker borti veggene/lander, og vet når å snu seg bort. såklart, enkelte ganger har jeg sett rett på en flashbang som går av og ikke blitt blendet, men det er heller
det
som skjer 1 av 6 ganger, ikke motsatt.

Quote:

Hvor ble det av de nye våpnene?? Kan de ikke se til å få forandra våpnene, det finnes jo så mange kule våpen som kan brukes...

Nei, dessuten trenger CS en skikkelig ansikts løfting både i grafikk og lyd...

sikkert et vell av våpen som kan brukes, men hva er det egentlig du vil ha?

pistoler finnes i alle varianter fra stort clip med lite skade (glock) til lite clip med stor skade (deagle), smg'er fra liten skade og relativt bra accuracy (tmp), stort clip (p90), høy skade (ump45/mac10) og mp5 som en mellomting.

du har rifler med forskjellig grad av nøyaktighet, du har sniperrifler, du har hagler, du har supportvåpen.. alt i alt, ganske bra balansert.

tviler på at de kommer til å legge til noen nye våpen bare fordiattederfor. det kunne uansett bare ha vært en klone av colt/ak/mp5/usp som gjorde litt mer/mindre skade og hadde litt større/mindre clip. noe annet ville bare ødelagt balansen.

og, polla.. awp'ere er ikke n00bs mer?

Den gangen jeg ser en hagle i et spill som er nogen lunde realistisk, skal jeg slå hæla i taket. Jeg har prøvd mange spill men ikke enda funnet en hagle som er så farlig som den er i virkeligheten. I CS har vel hagla 10-20 hagl, i et skudd for å hindre lag. I hvirkeligheten har en haglepatron 100-200 hagl.

Ofte fyrer jeg av 5 skudd med automat, i fiendens generelle retning og han overlever. I virkeligheten ville han bare være en blodpøl.

Personelig er jeg lei av CS. Det er urealistisk og ensformig. Spiller heller global operations.

Lenke til kommentar

Quote:

Uff... du skjønner ikke det du? Kan ikke du diskutere noe annet enn Starcraft og AWP? Jeg skjønner ikke at du gidder. Det verste med deg er at du ALDRI kommer til å slutte uansett hvor mange folk som sier at du skal gjøre det. Virker som du er en liten indoktrinert drittunge. Vedder på at folk har fortalt deg at SC er best og at AWP er for pyser.(Venter på nytt langt, "masende" svar fra El Polla.

Det ER en grunn til at fjortis er ett skjellsord. Det kan ha noe med at MANGE av de er umodne, generelt dumme og kan ikke føre en skikkelig diskusjon.

Jeg beklager alle skrive- og gramatikkfeil, dette ble skrevet i på 1 minutt :razz:

enda en utblåsning.

hva er det jeg ikke skjønner da? det går ann og forklare det på en enkel måte vet du, hvis du klarer og snakke uten og slenge drit samtidig. indoktrinert drittunge kan du selv være.

du har misforstått en del, vet ikke helt hva men, kanskje hvis du leser omigjen postene?

er nesten så jeg ikke gidder svare deg engang, aner ikke hvor du får alle ideene dine ifra. awpere er ikke feige, hvorfor skulle de være det? fordi de ikke tar selvmord etter 30 sekunder? jeg bruker awp selv, det er en del av spillet selv om jeg alltid voter den av når jeg kan og synes våpenet er altfor lett og bruke osv. du bør møte flere "fjortiser" synes jeg.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-04 15:39, trøls skrev:

jeg vet godt hva du mener og er helt enig, men det går ann og ikke like cs av andre grunner.

Lenke til kommentar

Dere må lære dere å quote skikkelig folkens! Se spesielt på Johan's post lenger opp (og mange andre her på forumet). Når en skal quote noen, så kutt bort det som ikke har noe med saken av posten dere quoter.

Ikke for å klageat jeg skriver dette, men det er med på å gjøre forumet bedre og mer oversiktlig :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

SpACEmaN skrev (2002-05-04 20:03):

Dette er såååå Lame!

Hvis dere ikke liker CS 1.4? Slutt å spill da vel... Er det noen som tvinger dere til å spille det?

Altså SpACEmaN, det er all klaginga over hvordan CS 1.4 som kommer til å forandre det ganske snart (tror jeg tralla-la). Det at folk sier i fra er det som er med på å forandre ting rundt om i verden.

Lenke til kommentar

Quote:

hva er det jeg ikke skjønner da? det går ann og forklare det på en enkel måte vet du, hvis du klarer og snakke uten og slenge drit samtidig. indoktrinert drittunge kan du selv være.

du har misforstått en del, vet ikke helt hva men, kanskje hvis du leser omigjen postene?

er nesten så jeg ikke gidder svare deg engang, aner ikke hvor du får alle ideene dine ifra. awpere er ikke feige, hvorfor skulle de være det? fordi de ikke tar selvmord etter 30 sekunder? jeg bruker awp selv, det er en del av spillet selv om jeg alltid voter den av når jeg kan og synes våpenet er altfor lett og bruke osv. du bør møte flere "fjortiser" synes jeg.

Du skjønner ikke dette: Folk blir leie av å høre de samma argumenta om og om og... om igjen...

Jeg er ganske sikker på at du har sagt at awp er for newbies og pyser. AWP er bare lett å bruke hvis du spiller mot uerfarne folk som har spilt i 2 dager. Det er ikke noe stort problem å ta en campende "awp-newbie". Så kan ikke du bare slutte å klage? Jeg er lei meg hvis du føler at jeg slenger dritt på noen måte, jeg sier bare hva jeg tror...

Til alle andre: jeg er lei meg for at jeg sløser plass på å argumentere mot en rar fyr som ikke gir seg.

Lenke til kommentar

Quote:

nekroz skrev (2002-05-04 22:40):

Til alle andre: jeg er lei meg for at jeg sløser plass på å argumentere mot en rar fyr som ikke gir seg.

Ok hvis diskusjonen avslutter her! Denne tråden handler IKKE om awp, men om en kampanje mot cs 1.4! Lag heller en ny tråd hvis dere vil fortsette :smile:

Lenke til kommentar

nekroz: :smile:

stfu... jeg fatter ikke hvor du får det ifra... kanskje du har drømt det eller noe?

awp er det enkleste våpenet og få kills med, ikke tvil om det. men det er en del av spillet, så da er det bare til og innrette seg eller finne ett sniperfritt spill (som ikke finnes).

btw, slutt og kalle de som ikke liker awp for noobier, de er ikke det - og slutt og plage meg, du snakker om ting som ikke stemmer idet hele tatt. i neste posten din, please kontroller at det du skriver faktisk stemmer.

Lenke til kommentar

Nekroz; bare gi opp, du kommer ingen vei likevel. Gjør som meg, ignorer og tenk happy happy thoughts forever..

El_Polla: Slutt å repeter deg selv, du sier det samme i hver #"&"#" post. Tror du meg ikke, se over samtlige posts du har skrevet (langt i fra bare denne tråden).

EOF

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...