Gå til innhold

Kampanje mot CS 1.4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdaga nettopp CS, og synes det er kjempekjekt - hæla i taket :grin:

Jeg fikk ikke prøvd 1.3-versjonen noe særlig, men nok til at hoppe-modifiseringen gjorde meg forbannet!

Ellers merker jeg ikke så mye (selvfølgelig). Jeg mener at hvis cs har lagt seg på en linje der alt skal være mest mulig realistisk, så får de ta den helt ut!

Lenke til kommentar

Heregud folkens å klage på hoppinga i cs er jo bare tull den var helt laterlig fra begynelsen av jeg mener har du noen gang sett counter terorister eller terorister hoppe rundt som noen kaniner før? ikke jeg heller, jeg er glad det er ute av spillet, å når det gjelder aiming, jeg tviler på at du ville klart å skyte like bra når du løper som når du står stille.

Lenke til kommentar

awp er ikke "ubalansert", tvert imot, det kan hvelpe å endre på ubalanserte lag vhis man har et par gode snipere på laget.

dessuten dreper ikke awp uansett, n00ber skal faktisk treffe litt også for å ta noen.

dessuten er det like "ofte" en n00b tar med med awp som han sprayer med ak, virker som om han har godmode og guller med andre våpen. hvis man er litt smart tar man en n00b med awp,man kjenner våpenets begrensninger og viser seg ikke stillestående... og dere vil gjerne ikke tro det, men man kan faktisk skyte igjen :wink:

aker mer sttabil i 1.4 og så det tar veier litt opp for awp påfeks aztec

Lenke til kommentar

Hoppemodifisering?

Skal det absolutt være realistisk, så spill Ghost Recon eller noen andre spill i den serien.

Personlig så er realisme kun artig til et visst punkt. Det er for eksempel greit at våpnene er mer unøyaktige når en springer og slikt, men at dem blir ubrukelige på 2-5meters avstand er å ta litt sterkt i, tar jo skillen vekk fra skytingen, bare flaksen igjen. Fikk sjokk første gang jeg spillte CS og sprang inn på en fi og pepret løst fra 2-3meters hold med ett eller annet automatvåpen, hvor mange kuler traff jeg med; 0! Til tross for at siktet var limt fast midt på hodet.. *oppgitt* Kjøpesystemet øker også ubalansen i spillet, hadde vært mye bedre med klasser/predefinerte utrustninger.

Lenke til kommentar

ja det å kjøpe våpna er jeg blitt lei av jeg likte hvordan de gjorde det i multiplayer demoen til sof2 der du hadde en egendefinert og noen predefinerte.......hmmm stikker å spiller den nå jeg.

DM suger btw bare meningsløs skyter og så dør du å så meningsløs skyting i gjen.

Lenke til kommentar

awp er ubalansert, det våpenet det er enklest og få kills med. hvor mye skill er det forresten og være terrorist på italy og sitte over broen og skyte de som løper ut eller titter ut døren? awp'en forhindrer angrep og slikt effektivt, ingen av lagene vil angripe, og ingen vil dø fordi da må de vente lenge. awp er ok på lan der alle sammen stormer sammen og dør sammen, men på internett blir det så mye stress.

Lenke til kommentar

hehe, de som sier at 1.4 suger klager bare på forandringer...

Og dere som sier at cs suger, tror dere må spille litt mer, eller bare bli bedre og spille clanmatcher, jeg holdt på å bli lei cs i public (alle camperene osv) men når jeg begynte å å spille clanmatcher, fy **** d er digg

Cs i public suger... cs er teamplay, og d får man ikke i public...

BTW tragisk diskusjon

Lenke til kommentar

Quote:

MetiCx skrev (2002-04-30 03:34):

hehe, de som sier at 1.4 suger klager bare på forandringer...

Ikke alle forbedringer forbedrer et spill vettu, men dette er jo også veldig individuelt da. Noen liker det, men det virker som om majoriteten hater det. Det er jo slike ting som forandres tilbake hvis det kverker gameplayet. Jeg tror nok at CS gutta tester ut forskjellig greier før CS - Condition Zero gis ut.

Lenke til kommentar

ALLE HAR RETT!!

Alle har rett m.h.t. cs.

Jeg er en ringrev på CS, vært med så langt jeg kan huske. Den første var vel 3.1, men tror jeg var med lenger tilbake...

Anyway.. CS er en klassiker, og klassikere gjenkjennes på den simple enkle funksjonen.

CS er enkelt og funksjonelt, underholdene.

Den gjør jobben sin, men å regne CS for et "virkelighets" spill er noe tull.

Bra at hoppinga er "fjernet", å spille cs med en haug

kenguruer og kaniner var jo så fjernt...

Hvis Gooseman eller hvem som "lager" CS vil ha realisme i MOD'en deres, ja da kan de spille et annet

spill.

Campinga er nå et voksende problem. Man kan nå sitte og vente til en streifer inn i siktet ditt, flash nytter jo ikke i det hele tatt, 1 av 6 flashinger er suksessfulle.

Og når du er kommet i gang med storminga og blitt varm i skjorta så må du bøte med at en newbie idiot knerter deg med AWM'en like enkelt som frokostblandinga...

Hadde CS fjerna AWM'en, så haddde CS hatt et håp...

Hvor ble det av de nye våpnene?? Kan de ikke se til å få forandra våpnene, det finnes jo så mange kule våpen som kan brukes...

Nei, dessuten trenger CS en skikkelig ansikts løfting både i grafikk og lyd...

Men en ting med CS, det ER underholdende og fengende,

kanskje den enkle funksjonaliteten og gameplayen er det som fenger. Tror nok CS er kommet for å bli.

Vi ser nok CS 1.5, 1.6 osv osv..

Hilsen Jazzmaster

Lenke til kommentar

Hver gang jeg er innom forumet her blir jeg like oppgitt. Jeg har lyst til å le, men dessverre gråter jeg. Alltid den samme CS-diskusjonen.

Jeg synes at folk som ikke skjønner hva som er så spesielt med CS ikke bør uttale seg. Jeg respekterer forsåvidt at dere ikke liker CS, men å rakke ned slik som det gjøres her? Dette viser til de grader subjektivitet, ensidethet, ureflekterthet og smålighet. Får dere en form for syk tilfredsstillelse når dere bare avviser CS, når dere ikke går til roten av problemet: At dere ikke er menneskelige nok til å skjønne hva som gjør at folk blir bitt av CS-basillen? Er dere grafikkhorer? Er dere mainstream-jæveler som kun vil ha det nyeste, er ikke Half-Lifes utseende/fysikk bra nok, kanskje? Er det der vi har svaret, kanskje? Dere lever dere ikke nok inn i spill, så dere registrerer ikke selve "feelingen" i spillet? Det er skuffende at slike banale og overfladiske trekk skal styre mennesker, det er det indre som teller.

Som en konklusjon vil jeg si at Half-Life gir den beste følelsen, og drar dermed CS med seg. Dessverre måtte CS 1.4 komme...

PS: Dere som ikke skjønner hva som er bra med HL/CS kan i prinsippet bare gå og henge dere, da dere er inhabile i en slik diskusjon. Dere har ikkenoe å si.

Lenke til kommentar

Jeg husker bestem å klaske tastaturet mitt mot hodet på en slask på det andre laget på ett lan etter at han skremte vettet av meg for n`te gang med å åpne ei dør til høyre for meg som ghost. Jaja. Slasken der.

Husker ikke hvem beta det var, da, men det var ganske tidlig.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-03 23:56, trøls skrev:

Hver gang jeg er innom forumet her blir jeg like oppgitt. Jeg har lyst til å le, men dessverre gråter jeg. Alltid den samme CS-diskusjonen.

Jeg synes at folk som ikke skjønner hva som er så spesielt med CS ikke bør uttale seg. Jeg respekterer forsåvidt at dere ikke liker CS, men å rakke ned slik som det gjøres her? Dette viser til de grader subjektivitet, ensidethet, ureflekterthet og smålighet. Får dere en form for syk tilfredsstillelse når dere bare avviser CS, når dere ikke går til roten av problemet: At dere ikke er menneskelige nok til å skjønne hva som gjør at folk blir bitt av CS-basillen? Er dere grafikkhorer? Er dere mainstream-jæveler som kun vil ha det nyeste, er ikke Half-Lifes utseende/fysikk bra nok, kanskje? Er det der vi har svaret, kanskje? Dere lever dere ikke nok inn i spill, så dere registrerer ikke selve "feelingen" i spillet? Det er skuffende at slike banale og overfladiske trekk skal styre mennesker, det er det indre som teller.

liker du rtcw eller mohaa? er ikke grafikken god nok?

liker du minesveiper? er ikke grafikken god nok?

liker du sc? er ikke grafikken god nok? :smile:

setter det litt på spissen, det er nok ikke grafikken de ikke liker, uansett spiller det ingen rolle.

cs 1.3 uten awp var rått, med awp var det o.k.

jeg har full forståelse for at folk ikke liker cs, verre campespill har jeg aldri sett, men det er i public servere og i nettcafeer. i clanmathcene der begge lag stormer sammen og hele laget dør sammen er det ikke speccing og lite camping. noobier bruker awp, og får mange kills med det, og det hater jeg. ikke kast dere over tastaturet enna awp'ere - jeg har nemlig ikke sagt at awp'ere er noobs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...