Gå til innhold

Kampanje mot CS 1.4

Anbefalte innlegg

under skrifts kampanje mot cs 1.4

det har hhvært klaging på nesten alle nye versioner av moder som cs og dod men dette tar kaka

vurderer endring av nick til CS_var gøy

1.4 gjør spilllet lettere for n00ber de som har bruktmye tid på å bli gode i cs er sure !!!!

Er du 1337 eller en n00b ?

Er du 1337 sikt deg inn på linken nedenfor :grin:

http://www.petitiononline.com/cs14prb/peti...ition-sign.html?

** Så var det det med overskrifter som har en mening, prøv i hvert fall. - Red. **

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-04-27 22:47 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-28 00:09, Tullingen skrev:

CS suger uannsett...

jeg syns at prinsippet med cs er gørr kjedeli det er jo samme opp og opp igjen!

nej da er det bedre med Quake 2/3

for quake er ikke det samme opp og opp igjen? og hvorfor stønner han fyren på samme måte som når folk har sex?

Synes CS (inkl 1,4) er flott avslapping jeg.

Lenke til kommentar

Standard CS-kamp:

1. Kjøpe våpen. Et konsept som SUGER noe så jævlig! Null balanse.

2. Springe å campe en plass, eventuelt springe å dø en plass.

3. Kamp ferdig, e du lucky overlevde du pga usannsynlig "realistiske" våpen. (hjelper ikke å kunne tracke hodet til folk når de forbanna våpnene ALDRI treffer blink, på 2 meters hold).

4. Gjenta steg 1 til 3 til du blir blå i trynet.

Dette kaller vi fjortissunderholdning, stakkarene vet ikke bedre.

*vente på flaming* :smile:

Lenke til kommentar

mulch... hvorfor bruker du hele tia "fjortis" som skjellsord? virker som om du tror du er hevet over alle andre og at du synes fjortiser er patetiske mennesker osv siden du er eldre. isåfall har du møtt veldig få "fjortiser".

cs er ikke fjortisunderholdning, det blir spilt av mange eldre og.

enig, awp er så ubalansert att det ikke går ann - det skulle vært fjernet for lengst - selv om det er aldri så morro og bruke siden fiendene ikke har sjanse selv om du er noob. sniping går man lei av etter noen runder, finnes ikke varisjon i det. begynner man og angripe derimot er ikke to runder like, i alle fall ikke med meg.

cs 1.4 suger, hoppinga er det verste, det er blitt mere urealistisk enn doom, og det på en veldig dårlig måte. pluss at aimen blir dårligere når man strafer og beveger seg.

de mongisene som laget cs har favorisert camping ifra første stund, og nå er cs fullverdig kallenavnet camperstrike. det er blitt standard taktikk og vente på at fienden hopper inn i ditt sikte istedet for at du er i hans og det hele blir en tålmodighetsprøve mellom lagene.

if its not broke, dont fix it... vet ikke om jeg kommer til og fortsette med cs nå, finner sikkert mange 1.3 servere og spille på. igrunnen mener jeg cs suger, selv om det er det eneste fps spillet jeg spiller - awp, camping, sniping, ubalanse har mesteparten av skylden siden jeg ikke liker denne type spill.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-28 02:51, El_PoLLa skrev:

mulch... hvorfor bruker du hele tia "fjortis" som skjellsord? virker som om du tror du er hevet over alle andre og at du synes fjortiser er patetiske mennesker osv siden du er eldre. isåfall har du møtt veldig få "fjortiser".

cs er ikke fjortisunderholdning, det blir spilt av mange eldre og.

enig, awp er så ubalansert att det ikke går ann - det skulle vært fjernet for lengst - selv om det er aldri så morro og bruke siden fiendene ikke har sjanse selv om du er noob. sniping går man lei av etter noen runder, finnes ikke varisjon i det. begynner man og angripe derimot er ikke to runder like, i alle fall ikke med meg.

cs 1.4 suger, hoppinga er det verste, det er blitt mere urealistisk enn doom, og det på en veldig dårlig måte. pluss at aimen blir dårligere når man strafer og beveger seg.

de mongisene som laget cs har favorisert camping ifra første stund, og nå er cs fullverdig kallenavnet camperstrike. det er blitt standard taktikk og vente på at fienden hopper inn i ditt sikte istedet for at du er i hans og det hele blir en tålmodighetsprøve mellom lagene.

if its not broke, dont fix it... vet ikke om jeg kommer til og fortsette med cs nå, finner sikkert mange 1.3 servere og spille på. igrunnen mener jeg cs suger, selv om det er det eneste fps spillet jeg spiller - awp, camping, sniping, ubalanse har mesteparten av skylden siden jeg ikke liker denne type spill.

Ahhh.... flashback.... pizzabud... AHHH!! angst...

Ta et hint: SLUTT Å MAS OM AWP!!! AWP ER MORSOMT!!!

AWP ER KULT!!! DIN FJORTISS... ahh..

En god utblåsning.

Lenke til kommentar

Noen som vet hva jeg må skrive for å slippe det stresset med "secure" server når jeg dedikerer? Vi sitter å laner litt og har ikke linje tilgjengelig.

Litt shitty at vi måtte reinstallere server med 1.3 for å klare å startet det.

Readme'n er for lang... gidder ikke lese den.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-28 05:50, nekroz skrev:

Ahhh.... flashback.... pizzabud... AHHH!! angst...

Ta et hint: SLUTT Å MAS OM AWP!!! AWP ER MORSOMT!!!

AWP ER KULT!!! DIN FJORTISS... ahh..

En god utblåsning.

nekroz: nå er jeg rimelig lei dere som fortsatt gnåler om pizzabud/elpolla. awp er morsomt, awp er kult - har jeg sagt noe annet? ingenting er som og ha en awp i henna, finnes ikke noen feigere, bedre, mere utspekulert, irriterendes og enklere måte og få kills på. og det er nettopp det, den er gøy og bruke men voldsomt ubalansert siden ett lag trenger 2-3 awpere flere enn fiendene for å vinne. awp er skill som alle våpen i alle spill, men fakta er de fleste noober (som jeg kjenner til) bruker awp og får mange kills med det - og da snakker jeg om de som ikke vet forskjell på mb og gb og spiller cs (første fps spillet de spiller) for 3/4 gang på en nettcafe...

jeg er en fortis! åååå? stakkars meg, så skrekkelig - du din ikke-fjortis!... skjønner du ikke hvor teit det er?

Lenke til kommentar

El_Polla: Sier jeg det hele tiden? Jeg tror ikke det, sikkert nevnt det et par ganger, fordi de fleste jeg vet om spiller disse spillene er det, og gjerne oppfører seg som fjortiser. Når det er nevnt, så er det en tilstand, ikke en alder :wink:

Poenget er at det er så mange andre spill som er mye artigere, varierte..

Lenke til kommentar

mulch: eneste gode rts spillet er starcraft, eneste gode multiplayer fps spillet er counterstrike. derfor spiller jeg de - hvorfor spille noe jeg ikke liker? cs er artig og veldig variert, unntaget er all form for camping og sniping som faktisk har en veldig sentral rolle i cs... i cs 1.4 er cs blitt camperspill, begge lagene skal campe/beskytte, har ikke spilt cs 1.4 mere enn noen minutter, blir det ikke forandret eller om jeg ikke finner 1.3 servere gidder jeg ikke spille det.

jeg har q3 og ut uorginale, jeg spiller de ikke fordi jeg ikke liker de. jeg har forsøkt og installere en strikeforce mod eller noe til ut men det virket ikke. gidder ikke stresse med andre moder, cs er skamkult - derfor spiller jeg det.

det går faktisk ann og like q3 OG ut, strikeforce OG cs osv.

Lenke til kommentar

jeg ser på meg selv som amatør i spill. Kall det gjerne newbie, men awm'en er da ikke noe newbie våpen?

Det første jeg lært meg å få en del kills med var P90'n. Den skyter så sinnsykt raskt at du må treffe litt. MP5'en funker også grei. SG-552 ble også raskt favorittvåpen og den forble mitt favorittvåpen leeenge.

Etter å ha spilt en del så er det m4a1 som jeg klart fragger mest med. ak'en er også grei, men m4a1 er best.

I det siste har jeg lært awm rimelig bra, men før jeg hadde lært den så var det ikke værre enn å hoppe litt, løpe litt fra side til side og eller bare få meg nær et hjørne og vips så var jeg død.

Slik tar jeg de fleste awm'ere i dag også. De fleste blir redde som pokker bare du begynner å nærme deg dem. De som har stats 30-3 er ikke newbies med awm, de er pro's med awm.

btw dersom en bruker awm, hvorfor ikke bare velge awm selv? Dersom du er bedre så skal du jo vinne da. Når du har knerta newbien 3-4 ganger så kjøper ikke de awm lengre...

Lenke til kommentar

awp er ubalansert - no doubt om det. men det betyr ikke at man ikke kan være skilled med det, det betyr bare at en med 10-1 i stats kan være mye bedre/dårligere enn en annen med 10-1 i stats. det som er så synd er at en total noob som spiller data sjeldnere enn jeg rydder rommet lett kan få 4-1 eller 6-1 i stats når han får awp - eller mye mere, kommer annpå hvor han står.

awp'ere er gøyale og ta med kniv, jeg tar alltid fram kniven når jeg er imot en awp'er. engang runda jeg hjørnet ifra t spawn til tunellen som ct og så awp'eren (bare jeg og han var igjen) under balkongen til ct - jeg tok fram kniven og løp mot han, hoppa litt, strafa litt osv... han traff en gang men jeg fortsatte mot han - etterhvert som jeg kom nærmere rablet det for han og han hadde nok puls i 300, dritmorsomt når jeg knifet han:D

det jeg hater mest med awp er når T's f.eks.står over broen på italy og har siktet sitt sikta inn mot døren der ct'ene kommer gjennom huset, eller står i vinduet i huset på T spawn og skyter de som løper forbi nede i gangen... eller de Tene som står på tspawn og skyter ned til ct gjennom døra på måfå og treffer iblant...

eller på aztec der man er awp'et før man lander i vannet om man faller av broen...

awp forhindrer veldig effektivt at et lag angriper, det øker roundtimen veldig mye og er årsak til veldig mye klaging og irritasjon.

dere som tror dere er noe gode til og snipe i spill - dere er ikke alene siden spill de fleste spill jeg kjenner til er med vilje laget slik at sniping blir enkelt. awp er det våpenet som dreper fortest av alle våpene i cs, scout dreper sent siden det tar tid og lade for og skyte 2 kuler. støter man borti en awp'er er man drept før man kan si kake, støter man borti en scouter så har en faktisk tid til og skyte tilbake. jeg mener cs ville vært bedre uten awp - awp-haterne ville sluppet awp og sluttet og klage, awp'erne ville sluppet "whinerne" og det ville vært mindre flaming rundt omkring. uansett er det ett ganske morsomt tema, med tanke på all krig, sult, nød og elendighet rundt om i verden.

Lenke til kommentar

Quote:

Tullingen skrev (2002-04-28 00:09):

CS suger uannsett...

jeg syns at prinsippet med cs er gørr kjedeli det er jo samme opp og opp igjen!

nej da er det bedre med Quake 2/3

Så spill for all del Quake, og la oss som liker cs spille det. Men når du nevner det; Quake er jo enda mer ensformig. Det går jo kun ut på å drepe folk.

Quote:

psilocybe skrev (2002-04-28 00:47):

Quote:

On 2002-04-28 00:12, Anders Leipsland skrev:

og hvorfor stønner han fyren på samme måte som når folk har sex?

hehe.. ikke bare meg som reagerer på det, nei.
:grin:

Har også lagt merke til det. Høres jo ut som det går for emkelte av de som dør jo.

Quote:

Mulch skrev (2002-04-28 01:12):

Standard CS-kamp:

1. Kjøpe våpen. Et konsept som SUGER noe så jævlig! Null balanse.

2. Springe å campe en plass, eventuelt springe å dø en plass.

3. Kamp ferdig, e du lucky overlevde du pga usannsynlig "realistiske" våpen. (hjelper ikke å kunne tracke hodet til folk når de forbanna våpnene ALDRI treffer blink, på 2 meters hold).

4. Gjenta steg 1 til 3 til du blir blå i trynet.

Dette kaller vi fjortissunderholdning, stakkarene vet ikke bedre.

*vente på flaming* :smile:

Så la være å spille cs og slutt å klag hele tida. Det kan da ikke være vanskelig. Synes forresten det er jævlig fjortis å dømme alle andre på den måten :wink:

Quote:

lithium skrev (2002-04-28 21:21):

FY !

FY !

FY !

Underskrifts k... mot Cs 1.4'

- Who cares?!

Har dere lite å gjøre på eller noe slikt?

JEG ER TEIT

JEG ER TEIT

JEG ER TEIT

Vi som spiller cs dagen lang bryr oss veldig mye. Forresten, har du mye å gjøre siden du bruker tida di på å klage på oss?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...