Gå til innhold

Knivstikkingen på trikken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser dere snakker om svin på skogen. Men ting som er gjort for lenge siden bør vel ikke kalles for svin på skogen? Det blir jo lik i skapet eller hva? Da er det kanskje mer passende å beskrive f-eks islam med svin i en by nær deg. Skogen er ut nå for tiden. For stor plass, og for lite folk. Smeller det, skader du bare deg selv :hm:

Lenke til kommentar
Folka som kommer til Norge fra andre land, er ofte folk som har blitt forfulgt, tortuert o.l i sitt eget hjemland. Dette gjør at personene ofte får psykiske problemer, og derfor kan slikt skje. Det er også mange kriminelle fra Kosovo her i Norge, og vet dere hvorfor?

Mange av de som kom til Norge var folk som var blitt løslatt fra fengslene under krigen, det vil si at mange av dem var mordere, voldtekts/voldsmenn osv, før de kom til Norge.

leste et inlegg fra lederen av demokratenes leder Kleppe, han mener at alle som kommer til norge for å søke asyl må sitte inlelokka til søknaden er ferdig behandlet. Jeg kan dele litt av den tankegangen selv om det er å kanskje gå litt hard til verks. Hadde søknanden blitt fort behandlet så kunne man skilt svin fra onkli folk bedre.

Lenke til kommentar

altså syns denne debatten har blandet seg for mye inn i relgion den har ikke noe med det å gjøre.

han er en morder enkelt å greit, norge er blitt en stat som mordere, voldtektsmenn, å andre kriminelle utlendiger har som fri stat med lave straffer og gode sosiale ordninger.

For å være helt ærlig syns jeg sånne folk burde henrettes med et nakkeskudd.

Hadde sånn blitt gjort for å sette et eksempel, der man ble skutt for grove lovbrudd som drap, drapsforsøk gjengvold så skulle du sett norge sin krimialitet hadde stupt.

Jeg bryr meg lite om fyren er syk eller hva han er. Han knivstakk 5 stk en døde. Han fortjener ikke å leve.

Det gjør VONDT inni meg når jeg tenker på at han enten blir flytta til en klinikk eller får 6-7 år å er ute etter 3-4 år.(Var ikke planelagt drap)

Dere vet at Jan helge(en av drapsmennene i barneheia drapene, som jeg godt vet hvem er søstra gikk i klassen min. Det er allerde snakk om at han skal slippe å sone i fengsel lenger) Det er SYKT SYKT SYKT!

Endret av chil
Lenke til kommentar
altså syns denne debatten har blandet seg for mye inn i relgion den har ikke noe med det å gjøre.

han er en morder enkelt å greit, norge er blitt en stat som mordere, voldtektsmenn, å andre kriminelle utlendiger har som fri stat med lave straffer og gode sosiale ordninger.

For å være helt ærlig syns jeg sånne folk burde henrettes  med et nakkeskudd.

Hadde sånn blitt gjort for å sette et eksempel, der man ble skutt for grove lovbrudd som drap, drapsforsøk gjengvold så skulle du sett norge sin krimialitet hadde stupt.

Kunne ikke sagt det bedre selv.. For utenom henrettelse.

Enda bra de fikk tak i personen.

Endret av Captain_Poon
Lenke til kommentar
For å være helt ærlig syns jeg sånne folk burde henrettes med et nakkeskudd.

Dette funker jo _jævli_ bra i USA... :roll:

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig syns jeg sånne folk burde henrettes  med et nakkeskudd.

Dette funker jo _jævli_ bra i USA... :roll:

det er en helt annen organisering av kriminalitet i USA, desuten tenk med deg selv i norge det er jo latterlig lave straffer.

Jeg blir så forbanna når sånne ting skjer, hadde jeg vært på det toget å hatt en gunner hadde jeg skutt han mens han løp uten å nøle.. Det er på tide noen gjør noe er så lei av alt snakket hit å dit.. Denne saken er glemt om en uke helt til det skjer noe nytt. Å ti skal det bli forandring?

Lenke til kommentar
...norge er blitt en stat som mordere, voldtektsmenn, å andre kriminelle utlendiger har som fri stat med lave straffer og gode sosiale ordninger.

Husker jeg rett er mordraten for Norge 1 pr 100.000 inbyggere, 2 for Sverige, 5-6 for USA, 20-25 for Russland, 50-75 for Sør-Afrika.

Edit

Dårlig husk, sleivet med en desimal...

Endret av baldviking
Lenke til kommentar
...norge er blitt en stat som mordere, voldtektsmenn, å andre kriminelle utlendiger har som fri stat med lave straffer og gode sosiale ordninger.

Husker jeg rett er mordraten for Norge 1 pr 100.000 inbyggere, 2 for Sverige, 5-6 for USA, 20-25 for Russland, 50-75 for Sør-Afrika.

Edit

Dårlig husk, sleivet med en desimal...

Usmakelig:

Jo mere "utlending" jo mere drap, der sa du det selv.

Lenke til kommentar
På hvilken måte er det usmakelig å påpeke at den norske straffemodellen ser ut til å fungere utmerket, mens den tilsvarende i USA produserer 5-6 ganger så mange mord pr innbygger...?

jeg mente at JEG kom med et usmakelig utsangn i min fustrasjon over dette

Lenke til kommentar

Burde vel kanskje startet en ny topic, men knivstikking er vel engang knivstikking. I dag ser vi at nok en skroting har tydd til kniven og pirket borti en, i følge offeret selv, tilfeldig forbipasserende.

Mannen som politiet leiter etter er, igjen; i følge offeret, fra Somalia.

Grunnen til at mange bruker kniver som våpen er nok at de er skarpe, så hva med å presse igjennom et stortingsvedtak om å forby skarpe kniver? Kanskje det hadde hjulpet... :roll:

Lenke til kommentar
Burde vel kanskje startet en ny topic, men knivstikking er vel engang knivstikking. I dag ser vi at nok en skroting har tydd til kniven og pirket borti en, i følge offeret selv, tilfeldig forbipasserende.

Mannen som politiet leiter etter er, igjen; i følge offeret, fra Somalia.

Grunnen til at mange bruker kniver som våpen er nok at de er skarpe, så hva med å presse igjennom et stortingsvedtak om å forby skarpe kniver? Kanskje det hadde hjulpet... :roll:

steike KAST DEM UT!!!

Lenke til kommentar
steike KAST DEM UT!!!

Man vet ikke om det er en asylsøker det er snakk om, hvis mannen allerede har norsk statsborgerskap er det ikke barebare å "kaste han ut".

hvis han har norsk statsborger skap så er feilen allerede gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...