Staalkontroll Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 *snufs* Dere bare flamer. Greit. Du ber jo om det *trøste b|real* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 *snufs* Dere bare flamer. Greit. No offence. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 er ikke dette søppel forumet da kanskje ? Og? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Stemte nei jeg (sikkert fordi jeg har bursdag ) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 er ikke dette søppel forumet da kanskje ? Og? Da kan det vel ikke være så kjempeviktig å holde seg til topic absolut hele tiden ? Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Den som ikke innrømmer at han/hun begjærer oppmerksomhet er en hykler. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Stemte ja jeg, men trenger det å være noe dårlig da? forumet hadde ikke vært det samme uten deg da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Da kan det vel ikke være så kjempeviktig å holde seg til topic absolut hele tiden ? Det handler ikke om å holde seg til topic, det var ikke det jeg prata om. Jeg bare så NULL sammenheng mellom det jeg sa, og bildet han posta. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Alle liker vel oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hvorfor er det ikke "tja" et alternativ? da lar man vær å stemme... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hmmm, B|Real har aldri vært no særlig av det, syntes jeg da... Dessuten han er moderator... Han må være litt ''sjef'' da.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 *trykket på ja og "Stem!" Riktig svar? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 kan ikke si jeg har lagt merke til det, men etter denne posten..ja ... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Da kan det vel ikke være så kjempeviktig å holde seg til topic absolut hele tiden ? Det handler ikke om å holde seg til topic, det var ikke det jeg prata om. Jeg bare så NULL sammenheng mellom det jeg sa, og bildet han posta. ja, så det, min feil Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 kan ikke si jeg har lagt merke til det, men etter denne posten..ja ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Enugh said. Jeg tar hintet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg