Peri Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Har en 1000Mhz maskin jeg kjøpte ny harddisk til. Den gamle IBM var ødelagt. Har kjøpt en 120Gig Western Digital. Jeg får ikke noe skjermbilde nå! Noen som vet hva som er gale? Den peip tidligere under installasjon av win2000 server. Etter det fikk jeg ikke skjermbildet. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 hmm... har hatt samme problemet, mulig rammen! ta og risk litt i den! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Får du ikke opp skjermbilde i heletatt, eller får du ikke opp skjermbilde når windows skal starte? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Veldig dårlig emnetittel. Jeg skjønte ikke hva du mente, lurer på helt det samme som darkness. Lenke til kommentar
Peri Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 får ikke skjermbilde i det hele tatt. Helt svart fra jeg skrur på pcen Lenke til kommentar
TAS Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hvis du har 2tk hd,og du bruker den nye som f.eks D stasjon så kan det hende att jumperen på den står som Master.Og da vil du ikke kunne starte maskinen,ettersom C stasjonen også står som det. Lenke til kommentar
Peri Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 er bare en harddisk Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Sjekket at skjermkabelen bak er skikkelig i? Hm.. nei, det kan jo være skjermkortet ditt tok kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå