G2Petter Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Oppdatering: Jeg kom hjem fra en ukes ferie nå, og status i saken har ikke endret seg i det hele tatt. Komplett har fått disken inn på lager, men jeg har ikke hørt noe. Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt mer enn irritert, spesielt med tanke på at hvis jeg er uheldig er jeg 100% PC-løs fra mandag. *Håpe på at jeg slipper det* Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Sjekket saldo på kontoen min nå, og jeg har heller ikke fått pengene jeg la ut for frakt, noe jeg fikk beskjed om at jeg skulle få... Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg må bare si det samme som en Amerikansk Journalist: That's fellesferie! Det er nesten ubegripelig at et land kan stoppe så til de grader opp. Det posten trenger er en konkurrent. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 men da RINGER du dem Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Om jeg ikke slutter etter stengetid på skolen i morra... Så vidt jeg vet stenger de 1500, og jeg slutter klokka 1515 Menmen, om vi er heldige får vi en friøkt siden det er skolestart etc. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Ingen friøkter, nei, men jeg fikk PM fra Komplett idag, hvor de sa at pakken hadde blitt levert til postsentralen idag, så kanskje jeg får det allerede i morra? Nå gjenstår det bare å se om posten klarer å ødelegge dette også... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Om jeg ikke slutter etter stengetid på skolen i morra... Så vidt jeg vet stenger de 1500, og jeg slutter klokka 1515 Menmen, om vi er heldige får vi en friøkt siden det er skolestart etc. du har da friminutt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå