fuchimuch Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Noen som har brukt telekonverter på en 828. jeg har spurt Sony og de sa først at det ikke var noe problem, de hadde en som ville passe men så byttet de mening og sa det ikke ville gå alikevel da det ville bli mye fortegninger i bildene jeg tok. så jeg lurer på om noen har prøvd dette?? fucimuch Lenke til kommentar
egerstud Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Dette er kanskje verdt å sjekke. Var det VCL-HGD1758 konverteren Sonyfolket hadde meninger om? Lenke til kommentar
fuchimuch Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 helt riktig det var 1758 de tenkte på men de nevnte også at fant jeg noen konvertere med feste for 58 mm og det ville passe til kameraet så skulle det også kunne brukes, men det skiftet de mening på igjen. Det jeg lurer på egentlig er hvor stor sansynlighet det er for fortegninger på bildene om man putter på en konverter og øker brennvidden med 2x. fuchimuch. Lenke til kommentar
egerstud Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Ingen personlige erfaringer, men skal en tro f.eks. Raynox sine bilder ser det OK ut. Ting kan jo rettes opp i div. bildebehandlingsprg. om det skulle være for ille. Men med ett godt tilpasset og med god kvalitetskonverter skulle det virke i rimelig grad. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Noen som vet hvor man kan få tak i Denne linsa her i landet da? F828 Lenke til kommentar
egerstud Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 På Raynoxsiden, er det linket til forhandlere, og det nærmeste synes å være i Sverige... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå