Gå til innhold

A7N8X-E Deluxe Problemer

Anbefalte innlegg

Jeg får heller ikke opp hvor fort Vifta går til CPU, men det vises hvor fort vifta går i PSU. Bruker denne kjøleren og denne vifta. Skal ikke ha noe å si på temperatur. Som sagt så virket alt fint på forrige hovedkort. Eneste som er forandret siden da er Hovedkort, Nvidia drivere og DirectX driver.

Edit: Har Chieftec PSU som medfulgte Chieftec Kabinettet, 360W

Edit Nummer2: Det er 2 ledninger fra vifta som går i 3pluggs kontakt, såvidt jeg forstår så må det være 3 ledninger for å få vifte hastigheten. De 2 andre er bare til strøm.

Endret av Mr.Anderson.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-nQdjz0

At HK ikke registrerer RPM er forde noen HK ikke registrerer alt under 2500 og 3000 RPM.

men har du kraftig nok PSU til å levere strøm til HK?

Lenke til kommentar

Send tilbake hovedkortet, tror det er noe galt med modellen til asus.

Har vært MANGE på dette forumet (og andre) som har hatt masse problemer med det kortet...

Jeg hadde det før, hadde samme problemer, det restarta seg hele tiden automatisk, jeg skrudde av "Automatic restart" og fikk opp feilmeldinger som IRQ(L)_NOT_LESS_OR_EQUAL og PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA... Ting ble værre med tiden og til slutt så kunne jeg ikke innstallere windows xp engang... :(

Pappa oppdaterte biosen på HK'et, da kunne jeg innstallere windows igjen men pcen klikka etter en liten stund igjen. :cry:

Jeg sendte hovedkortet tilbake og ba om en annen modell fra asus som er bøggfri! (tror jeg, hakke hatt noen probs enda, doom3 går bra uten klikk osv)

Så send det tilbake/hev kjøpet og få et annet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...