Playmofetish Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Noen som vet hva databutikken.com mener med "På vei" når det gjelder lagerstatus på varer? "På vei har-ikke-peiling-men-kommer-sikkert-snart-på-vei" eller "På vei leverandøren-kjører-opp-innkjørselen-på-vei"? Det står ingen antatt leveringsdato eller noe, bare "på vei", derfor lurte jeg på om noen hadde erfaringer med dette? Og sånn ellers, hvordan er databutikken på leveringstid? Hvor har de lager? På forhånd takk! Lenke til kommentar
DDFC Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Noen som vet hva databutikken.com mener med "På vei" 9 måneder eller mindre :!: Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Noen som vet hva databutikken.com mener med "På vei" 9 måneder eller mindre :!: Har du en bolle i ovnen, siden du trekker slike paralleller, DDFC? On topic: "På vei" betyr i mine øyne at produktet triller på en eller annen vei et eller annet sted mellom databutikken og sentrallager i Europa. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Sender databutikken varene sine fra svergie å så til oss norge? Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Tror varene kommer fra Danmark faktisk, pakken jeg fikk var merket DK i hvert fall... Venter på en pakke til, men PSU'en jeg har bestilt (en venn har bestilt egentlig) kommer ikke før 30. august... Lenke til kommentar
defzx Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Tror varene kommer fra Danmark faktisk, pakken jeg fikk var merket DK i hvert fall... Venter på en pakke til, men PSU'en jeg har bestilt (en venn har bestilt egentlig) kommer ikke før 30. august... Søren! Har ikke hatt pc-en min lenge nå! Kunne ikke dra på lan i helgen heller. Hater å vente håpte på det skulle gå like fort som med komplett, netshop og psdata. De sender en dag så har jeg det neste =) (bor i kr.sand) Lenke til kommentar
ves80 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Har hatt problemer med å CPU (Intel P4 Northwood 2,8 GHz 800FSB). Fikk først beskjed om at de skulle få det på lager 30. juni. Så lovet de å sende meg det den 5. juli. Først for noen dager siden fikk de sendt den... (5. august). Venter nå på at den skal komme... Ser ut som om den kommer fra Danmark, men det tok bare 1 døgn å få sendt den derifra til terminalen i Oslo, så det er greit. Vanskelig å få informasjon fra Databutikken når det stopper opp... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Jeg sendte en mail til databutikken.com angående en NEC 2510 som jeg tenker å kjøpe derfra. På lagerstatus står det "På vei". Svaret jeg fikk var at de dessverre ikke hadde noen dato på når den kommer inn. Det kan da umulig bety "På vei"? Det bør jo være såppass kommunikasjon mellom leverandør og butikk at de vet om det kommer noen varer de neste dagene/ukene.. Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Tror de svarer at de ikke vet stort sett uansett...om du fører musepekeren over "på vei"-ikonet står det som oftest en forventet eller bekreftet dato for varen... Skjønner ikke hvorfor de ikke kan oppgi den i hvert fall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå