Lurifaksen Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) MSDN (Microsoft Developer Network) har nå Sp2-RTM iform av iso fil på 475MB på protected area .Kun Engelsk/tysk foreløpig . SP2 tar 266MB... Edit: Ah, iso. Følger sikkert med noe annet tull på den CD'en da. Endret 6. august 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Oh damn.. Vil det bety at consumer-versjonen, eller hva du vil kalle den, også vil være på ~500MB? Det er jo villt! Kunne fått plass til et nytt Windows-operativsystem på den størrelsen nesten. Edit: Aha, GeeZuZz hadde postet fr meg der ja. Men allikevel, enormt mye med 266MB da. SP1 var på halvparten og folk syntes den var stor Er glad for at jeg har et skikkelig bredbånd, men får nesten håpe Microsoft sender ut SP2 på CDer til ISDN-folka slik at de og kan se denne sikkerhetsupdaten før Longhorn kommer Endret 7. august 2004 av Blib Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Bare lurerpå om det er mulig å installere den engelske versjonen av SP2 dersom man har OS på norsk? Mener at dette ikke gikk med SP1 da jeg prøvde, men er ikke sikker... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 "ADSL, don't fail me now" Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Husk at MS anbefaler oppdatering via auto update vha BITS . Så man kan selv velge eks 30-80MB nedlasting via aut.w.update istedet for iso eller network install på flere hundre. Iso filen MSDN subscribers får idag(nå) blir nok erstattet av en normal exe fil snart . Bare lurerpå om det er mulig å installere den engelske versjonen av SP2 dersom man har OS på norsk? Mener at dette ikke gikk med SP1 da jeg prøvde, men er ikke sikker... Du må nok vente på den lokaliserte versjonen. ... Edit: Aha, GeeZuZz hadde postet fr meg der ja. Men allikevel, enormt mye med 266MB da. SP1 var på halvparten og folk syntes den var stor Det er fordi den inneholder både sp1 og sp2 . Man kan således oppdatere direkte fra en xp(ingen servicepack) orginal cd. Endret 7. august 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
So|o Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Er det noen som vet hvilke endringer som kommer til Internet Explorer i Win XP SP2 ? Tab browsing hadde ikke vært å forakte Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Er det noen som vet hvilke endringer som kommer til Internet Explorer i Win XP SP2 ? Tab browsing hadde ikke vært å forakte Popup-blocker, litt nytt utseende og sikerhetshullfiksing. Skal du ha tabbed browsing må du skifte til en annen nettleser eller til en sånt påbygsnings-greie som Avant, Maxthon, MyIE2 eller lignende. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Den ble sluppet til beta-testere i går, og i en liten stund lå den på softpedia.com, men ble tatt bort av MS Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Om dere har installert noen av de gamle beta sp2ene så sliter dere med å få installert sp2 final uten å gå via recovery saken til xp. Nå har de iallefall fjerna serienøkkelsjekken på automatic update siden. Jeg har fått lovlig xp på skolen, men får ikke til å bytte serie nr på xp pga at det er en corporate edition jeg har hatt i mange år, og har ikke orka å reinstalle. Tar tid å installere alt på nytt Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Er det noen som har fått testet SP2 da.....? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Er glad for at jeg har et skikkelig bredbånd, men får nesten håpe Microsoft sender ut SP2 på CDer til ISDN-folka slik at de og kan se denne sikkerhetsupdaten før Longhorn kommer Hvis du leser linken som syar2003 la ut så gjør de det. Alle kan bestille SP2 på CD gratis fra Microsoft. For de som vil vite alt som er nytt i SP2 så anbefaler jeg STERKT å lese DENNE artikkelen fra www.mcpmag.com Er det noen som har fått testet SP2 da.....? Jeg har vært beta-tester helt siden SP2 kom i beta-fasen og den virker som en drøm! Var det noen spesielt du lurte på? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ser at Xp sp2 er kommet ut på forskjellige torrent sider, er den ute eller er dette kødd? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ser at Xp sp2 er kommet ut på forskjellige torrent sider, er den ute eller er dette kødd? RC2 eller RTM? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Det er RTM og det er ikke kødd Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Jeg vil ikke anbefale å laste ned fra andre enn MS . Det er endel "bogus" versjoner ute å går. Går an å vente en uke til liksom. ... Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Vil det ta lang tid før den kommer til norsk winxp? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Ser at Xp sp2 er kommet ut på forskjellige torrent sider, er den ute eller er dette kødd? RC2 eller RTM? De fleste er RTM Endret 7. august 2004 av geedoo Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ser at Xp sp2 er kommet ut på forskjellige torrent sider, er den ute eller er dette kødd? RC2 eller RTM? De fleste er RTM Det finnes jævla mange facke versjoner ute, masse fra kinesiske sider, har også vært noe dritt på suprnova. Sjekk tråden som jeg starta det står download link som *FUNKER* Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Til dere utolnodige . Gå til : www.filemirrors.com Søk etter filnavn : xpsp2_rtm_enu.exe Last ned fra et av mirrors lokasjonene. riktig fil vises med 272.38M (ENU= English / US language , kan bare installeres hos de som ikke har norsk men engelsk/us XP) Etter nedlasting ,Høyreklikk + properties Filesize: Pakk den ut med winrar til en valgfri folder . Sjekk telnet.exe under \folder\i386 Høyreklikk + properties 2180 = RTM Når dette er verifisert install den downloadede "xpsp2_rtm_enu.exe" exe filen. Da er den ikke "bogus" . ... Endret 8. august 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå