Gå til innhold

kjøp av data

Anbefalte innlegg

Har konfirmasjon snart, og vurderer å kjøpe data til 25.000 Hos Vaagenconsulting.no

Vapochill socket A

TSP 420W strømforsyning

AMD Athlon XP2000+ 1.66 GHz

Sony Diskettstasjon 3,5

Western Digital Caviar 120GB

MSI K7D Master-L Hovedkort Socket A

Microsoft Sidewinder Game Voice

Creative Soundblaster Live! Player 5.1

DDR-DIMM PC2100 512MB DDR

Logitech MouseMan Dual Optical

Microsoft Internet PRO keybord

Hansol 19" CRT 920D TCO-99 FLAT

Gainward AGP GeForce4 Ti4600

Er dette et godt kjøp??

Er det noe jeg burde bytte ut??

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal kjøpe data til den prisen så ligg unna sånne jalla tilbud. f.eks xp2000+ og ti4600 er unødvendig dyrt i forhold til modellene rett under. ville kanskje satset på p4 og rambus med så høyt budsjett, da får du mer valuta for pengene. ti4400 istedenfor 4600 (max 10% ytelses forskjell, men 1000kr). og få deg Audigy, ikke sblive. Du kan i tillegg vurdere en Sony trinitron G420 19"

Lenke til kommentar

Skal du virkelig bruke 25k, kan du vel kjøpe Corsair-RAM, 17" LCD, SCSI-disk(er). Eller iaffal noe av det...

Kutter du ut Vapochill og ti4600, får du råd til mye annen fin snacks som jeg har nevnt over.

[ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-04-27 22:42 ]

Lenke til kommentar

hmmmm bare lurer på hvorfor du velger vaagen consulting og ikke ps data f.eks, er ikke vaagen ganske dyr butikk? og ellers støtter jeg rådet om en 16K maskin, da kan du heller spare de resterende pengene på høyrentekonto og kjøpe oppgraderinger etterhvert så har du alltid en maskin som er på toppen. bare et forslag fra een gammel og vis mann(ehhhhh :lol:)

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-27 23:00, Caveman skrev:

hva skal du med vapochill når du er 15år?

Siden nr ble det aldersgrense på vapochill? Kan han liksom ikke bruke den fordi han er litt yngre enn andre?

Herregud, sier jeg bare.

Ikke rart at du kaller deg caveman...

Lenke til kommentar

alvorlig talt, jeg mener det er totalt meningsløst å kjøpe vapochill visst ikke du er en profesionell overklokker. vapochill koster 6000kr tror jeg, og er ikke noe å "leke med". jeg har hørt at profesionelle overklokkere har hatt lekasje med denne selv og de "trodde" alt var montert skikelig. skal du overklokke mye må du låse opp xpen og da må du ta av og på vannkjølingen...visst du ikke skal overklokke ville jeg ikke brukt nermere 6000 på vapochill.men vil du ta sjansen eller bare hive pengene ut vinduet, skal ikke jeg stoppe deg.

[ Denne Melding var redigert av: Caveman på 2002-04-27 23:43 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...