jorg Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 har siemens m65 støtte for wav? det funker ihvertfall ikke for meg, når jeg prøver og avspille den kommer det bare " play failied! " jeg har jo mange themes der det er wav filer innpå, de funker helt perfekt, så hva er feil med de jeg sender over på mobilen? takker for alle svar.... Lenke til kommentar
quack Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Sitter og irriterer meg over det samme sjøl Lenke til kommentar
boxer Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 konvertert mp3, lagt in wav jeg finner på nettet ingen problem, bruk Mobile phone manager som finnes på siemens sidene de konverterer til riktig format Lenke til kommentar
jorg Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 hm... jeg brukte wav filer fra blant annet denne hjemmesiden.. hvorfor skal ikke de funke? er ikke ute etter lange låter men noen små lyd filer... Lenke til kommentar
jorg Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 (endret) ingen som vet ? ... Endret 4. august 2004 av jorg Lenke til kommentar
boxer Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) vær såsnill å beskriv problemet slik at det går ann å hjelpe deg! bruker du kabel, IR eller gprs for å få wav til telefonen. Bruker du kabel har jeg allerede svart på spørsmålet. Endret 4. august 2004 av boxer Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Er ikke så inne på dette med WAV, men har hørt at WAV samplet med under 11kHz frekvens ikke funker. Lenke til kommentar
jorg Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 ja, jeg bruker kabel. Men hvis jeg har ferdige wav filer som jeg fant på internett må jeg likevell konvertere dem? isåfall hvordan gjør jeg det? ja, har mobile phone manager.. hadde vært fint hvis du hadde forklart meg hvordan jeg jeg komprimerer wav filer inne på mobile phone manager... Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 har siemens m65 støtte for wav?det funker ihvertfall ikke for meg, når jeg prøver og avspille den kommer det bare " play failied! " jeg har jo mange themes der det er wav filer innpå, de funker helt perfekt, så hva er feil med de jeg sender over på mobilen? takker for alle svar.... Ja den støtter wav filer. Men de må kodes i et spesiellt format. ACM waveform, IMA A DPCM, og ikke mer enn 16khz. Da vil det fungere. Du kan feks bruke Cooledit, eller Adobe Audition som det nå heter, til denne jobben.... Finnes mange andre gratis programmer også... Lenke til kommentar
jorg Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 kan du ikke gi noen linker til de gratise programmene... er ikke så flink til og søke på internett Lenke til kommentar
boxer Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) ja, jeg bruker kabel. Men hvis jeg har ferdige wav filer som jeg fant på internett må jeg likevell konvertere dem? isåfall hvordan gjør jeg det? ja, har mobile phone manager.. hadde vært fint hvis du hadde forklart meg hvordan jeg jeg komprimerer wav filer inne på mobile phone manager... velg sound delen i mobile manager, så files. sendte det til telefonen som AMR og vips lyd! De lydene fra den siden du linket får ikke jeg til å virke heller ? masse bra her som virker http://newmail.monsterserve.com/misc.htm Endret 4. august 2004 av boxer Lenke til kommentar
jorg Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 så jeg skal legge inn en wav og så sende den over som amr? Lenke til kommentar
boxer Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 slik jeg gjør det, Får beskjed om at de filene jeg henter fra den linken du hadde oppe på siden her er koruppte Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ja den støtter wav filer. Men de må kodes i et spesiellt format.ACM waveform, IMA A DPCM, og ikke mer enn 16khz. Hmm... Prøvde det men det funker ikke på min CX65. Bruker dBPowerAMP Music Converter, og finnner IMA ADPCM under Compressed format (står ingenting om ACM noen steder... ) og setter khz til under 16khz (prøvd mange forskjellige). Hvorfor virker det ikke? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Prøv denne: http://www.vereinsstar.de/basti/sox_gui.zip Endret 6. august 2004 av OterOter Lenke til kommentar
nessin Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Prøv denne: http://www.vereinsstar.de/basti/sox_gui.zip Supert det var det som skulle til! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Fint at det funket hos deg også da Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Helt genialt, OterOter! Gjett om det var forskjell på lydene lagd med det programmet og den 4bits 8khz greia som Mobile phone manager lager. Lenke til kommentar
natolars Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg får ikke dette Sox-programmet til å funke... Får ingen output-fil... Noen som kan hjelpe; evt tipse meg om et annet program som fungerer med M65? Lenke til kommentar
natolars Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Var inne på forumet til Club Siemens og der sto det at Sox ikke fungerer på Win98SE... Gjett hvilket operativsystem jeg bruker....! (Vær vennlig og ikke mobb meg!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå