Gå til innhold

siemens m65 wav?

jorg

Anbefalte innlegg

har siemens m65 støtte for wav?

det funker ihvertfall ikke for meg, når jeg prøver og avspille den kommer det bare " play failied! "

jeg har jo mange themes der det er wav filer innpå, de funker helt perfekt, så hva er feil med de jeg sender over på mobilen?

takker for alle svar.... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vær såsnill å beskriv problemet slik at det går ann å hjelpe deg!

bruker du kabel, IR eller gprs for å få wav til telefonen. Bruker du kabel har jeg allerede svart på spørsmålet.

Endret av boxer
Lenke til kommentar

ja, jeg bruker kabel. Men hvis jeg har ferdige wav filer som jeg fant på internett må jeg likevell konvertere dem? isåfall hvordan gjør jeg det? ja, har mobile phone manager..

hadde vært fint hvis du hadde forklart meg hvordan jeg jeg komprimerer wav filer inne på mobile phone manager...

Lenke til kommentar
har siemens m65 støtte for wav?

det funker ihvertfall ikke for meg, når jeg prøver og avspille den kommer det bare " play failied! "

jeg har jo mange themes der det er wav filer innpå, de funker helt perfekt, så hva er feil med de jeg sender over på mobilen?

takker for alle svar.... ;)

Ja den støtter wav filer. Men de må kodes i et spesiellt format.

ACM waveform, IMA A DPCM, og ikke mer enn 16khz.

Da vil det fungere. Du kan feks bruke Cooledit, eller Adobe Audition som det nå heter, til denne jobben.... Finnes mange andre gratis programmer også...

Lenke til kommentar
ja, jeg bruker kabel. Men hvis jeg har ferdige wav filer som jeg fant på internett må jeg likevell konvertere dem? isåfall hvordan gjør jeg det? ja, har mobile phone manager..

hadde vært fint hvis du hadde forklart meg hvordan jeg jeg komprimerer wav filer inne på mobile phone manager...

velg sound delen i mobile manager, så files. sendte det til telefonen som AMR og vips lyd!

De lydene fra den siden du linket får ikke jeg til å virke heller ?

masse bra her som virker http://newmail.monsterserve.com/misc.htm

Endret av boxer
Lenke til kommentar
Ja den støtter wav filer. Men de må kodes i et spesiellt format.

ACM waveform, IMA A DPCM, og ikke mer enn 16khz.

Hmm... Prøvde det men det funker ikke på min CX65. Bruker dBPowerAMP Music Converter, og finnner IMA ADPCM under Compressed format (står ingenting om ACM noen steder... :ermm: ) og setter khz til under 16khz (prøvd mange forskjellige). Hvorfor virker det ikke? :cry:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...