834HF42F242 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Endret 3. oktober 2007 av neitakk Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jau, Harald Are Lund er morsomt å høre på. Sommervikaren hans lagde og gode program, fikk med meg spesialene som omhandlet Doobie Brothers + ? og Rush (litt fan av de). Et fint program. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Endret 3. oktober 2007 av neitakk Lenke til kommentar
Flames Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Tja.. Synes Ambolt var greit å høre på. Men er leeenge siden sist jeg hørte på Radio. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Har ikke hørt Vapor Trails, sikkert pga all omtalen om dårlig mastring/lydkvalitet -- og så er det jo så mange album å velge mellom. Det jeg har hørt mest på er Signals. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hører knapt på radio, men når, er det som oftest totalrock som får gå i bakgrunnen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Ambolt er vel det eneste programmet jeg orker å høre på. Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Harald Are Lund er favoritten på kvelden, ellers er jo Dj Friendly selvskreven på morgenkvisten Lørdag og Søndag. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Savner radioen i statene. I houston var det tre (3!) stasjoner, kun med klassisk rock! Zeppelin, Deep Purple, Metallica, hele dagen lang! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 hører ekstremt lite på radio, men når jeg gjøre det så setter jeg på P3 med en gang... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Ambolt er vel noe av det beste som går på radio, men som oftest når jeg hører på radio blir det NRK mPetre som bakrunnsstøy. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Musikkjournalisten Bård Ose og hans medhjelper Finn Tokvams program Pils (populærmusikk ispedt litt sladder) på p1 hver lørdag kokka 13.30 er så absolutt hvert å få med seg. Ose's vishet når det kommer til gamle godbiter fra 60,70, og 80tallet er helt enorm og du får artige historier og fakta om artister som du ikke hvisste. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 har hørt et par episoder av Tinitus, men er heller sjeldent at radioen er på Lenke til kommentar
9001 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Dj Friendly og Abstract på P3 Pete Tong, Annie Mac's Mash Up og Annie Nightingale på BBC Radio1. Fin variasjon av electronica Lenke til kommentar
jungl Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Lenge siden jeg har hørt på norsk radio, men før i tiden var favoritten Abstract. Snurrer han fortsatt plater på P3? Digger Mary Anne Hobbs Experimental på BBC1. Hun spiller alltid elektronisk musikk som jeg liker. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Lenge siden jeg har hørt på norsk radio, men før i tiden var favoritten Abstract. Snurrer han fortsatt plater på P3? 8768049[/snapback] Jada, hver lørdag fra 22 til midnatt. ---- P1-favoritter: P.I.L.S., Englefjes og Norsk på norsk. P3-favoritter: Faktisk det aller meste som går i de seks uformaterte timene fra 18 til midnatt på hverdager. Harald Are Lund troner imidlertid på toppen. Lenke til kommentar
9001 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Lenge siden jeg har hørt på norsk radio, men før i tiden var favoritten Abstract. Snurrer han fortsatt plater på P3? Digger Mary Anne Hobbs Experimental på BBC1. Hun spiller alltid elektronisk musikk som jeg liker. 8768049[/snapback] Woah, ikke fått med meg henne før. Flott tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå