Gå til innhold

Ditt musikalske favorittprogram på radio?

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...

Musikkjournalisten Bård Ose og hans medhjelper Finn Tokvams program Pils (populærmusikk ispedt litt sladder) på p1 hver lørdag kokka 13.30 er så absolutt hvert å få med seg. Ose's vishet når det kommer til gamle godbiter fra 60,70, og 80tallet er helt enorm og du får artige historier og fakta om artister som du ikke hvisste.

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har hørt på norsk radio, men før i tiden var favoritten Abstract. Snurrer han fortsatt plater på P3?

Digger Mary Anne Hobbs Experimental på BBC1. Hun spiller alltid elektronisk musikk som jeg liker.

Lenke til kommentar
Lenge siden jeg har hørt på norsk radio, men før i tiden var favoritten Abstract. Snurrer han fortsatt plater på P3?

8768049[/snapback]

Jada, hver lørdag fra 22 til midnatt.

----

P1-favoritter: P.I.L.S., Englefjes og Norsk på norsk.

P3-favoritter: Faktisk det aller meste som går i de seks uformaterte timene fra 18 til midnatt på hverdager. Harald Are Lund troner imidlertid på toppen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Digger Mary Anne Hobbs Experimental på BBC1. Hun spiller alltid elektronisk musikk som jeg liker.

8768049[/snapback]

Woah, ikke fått med meg henne før.

Flott tips!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...