arielfaaland Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hallo, holder på og sette isammen en pc nå, når jeg starter opp maskinen teller den opp minne fint, så finner han en hardisk og en cd rom, greit nokk det.... men etterpå det.. står den bare og blinker med markøren!? har satt den at den skal boote fra cd-rommen og lagt plata oppi cd-rommen (plata virker utmerket, har testet den altså) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hadde et lignende problem en gang. Det jeg ikke hadde fått med meg var at man underveis måtte trykke på en eller annen bokstav eller enter for å boote fra cdrom. Det er sikkert ikke tilfelle hos deg, men jeg tenkte bare jeg skulle nevne det sånn i tilfelle. Kommer ikke på noe annet akkurat nå... *hm* Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 hmmm... tviler på det.. men, fant ut at i biosen fant han vist ikke hardisken og cd-rommen.. men i oppstarten fant han dem... blir merkligere og merkligere;) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Oppdater bios og sjekk kabler Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 hmm.. nyeste bios jeg kunne finne.. alle kablene sitter fint;) ...har restarta biosen også noen ganger... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hm. Er dette en helt ny PC? CD-rom'en reagerer ikke i heletatt? Hvor lenge har du ventet mens markøren står og blinker? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 nei, gammal pc, 233mhz... Cd-rommen er ny (har testa flere) Hmm.. har vel ventet kvater elr no på det meste.. Hadde pcen oppe for en stund siden.. men så hadde jeg ikke kabinett til den, men fikk tak i et i dag så tenkte jeg kunne få satte den opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg