Sephiroth Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hei, min Nokia 6820 er blitt stjålet. Er det NOEN som helst mulighet for å spore den opp?? Noen fortalte meg at det var bare å legge den inn i frysa så var det umulig å spore den opp. Er det sant ? Gjerne fortell meg litt mer om ossen jeg kan få tak i den igjen. Mvh Sephiroth Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Sperr den på Imei nr. så får personen ikke brukt den lenger. Kan nok se lenge etter den mobilen er jeg redd. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 og hva er Imei nr ??? hva gjør den ?? og hvordan gjør jeg det ?? Takk Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Står vel på esken kanskje. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 hmm, fant ikke noe jeg, noen som vet ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 hmm, fant ikke noe jeg, noen som vet ? ring operatøren din, de har sannsynligvis imei-nummeret ditt! ellers så kan det stå i kontrakten. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 (endret) oki. men har noen hørt noe om oppsporing av mobiler før ? eller er det totalt tull ?? har ikke så mye peil på mobiler og slikt. sjø Endret 3. august 2004 av Sephiroth Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Den kommer aldri til å bli sporet opp. Telefonen er borte for alltid, med mindre tyven leverer den tilbake. Men du bør få den sperret, slik at tyven skjønner hvor idiotisk det var å stjele den. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 hmm, fant ikke noe jeg, noen som vet ? Hvis du har den originale esken så skal IMEI nr stå på de klistremerkene som er på esken, hvis du da ikke har fjernet de klistremerkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå