Gå til innhold

Mac vs x86-PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får prøve å være sakelig da.

X86 plattformen har åpen maskinvare og dermed får man tak i mer tilleggsutstyr enn man gjør til Mac, som har lukket maskinvare(Apple produserer alt). Du kan også velge mellom flere OS på PC enn et du kan på Mac.

Og, Mac er for jålete, i allefall for oss som vokste opp med standard AT kabinetter :wink:

Folk som ikke klarer å bruke en ekstra museknapp, og som bare ser på design og ikke funksjonalitet, kjøper Mac.

Go wintel :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-27 23:28, Tullingen skrev:

du glemte å nevne at det er veldi lite programvare til max i forhold til x86 ;P

Tja, jeg skulle nok glatt funnet programvare til Mac som erstatter de programmene jeg har til PC, men aldri i verden om jeg vil bruke mer penger på programvare enn det jeg allerede har gjort.

[ Denne Melding var redigert av: Nichlas på 2002-04-27 23:33 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-27 23:24, enl skrev:

Får prøve å være sakelig da.

X86 plattformen har åpen maskinvare og dermed får man tak i mer tilleggsutstyr enn man gjør til Mac, som har lukket maskinvare(Apple produserer alt). Du kan også velge mellom flere OS på PC enn et du kan på Mac.

Og, Mac er for jålete, i allefall for oss som vokste opp med standard AT kabinetter :wink:

Folk som ikke klarer å bruke en ekstra museknapp, og som bare ser på design og ikke funksjonalitet, kjøper Mac.

Go wintel :razz:

Har både pc og mac :smile:

når jeg fikk pc var den med ME :sad:

når jeg fikk MAC var den med Macox9,2 og linux.

Du kan også kjøre windows på MAC.

MAc er overlegen når det gjelder bilde/video redigering. Shrek er lagd på MAC

Lenke til kommentar

vel, ser ut som linux begynner å bli bra på gfx også ifølge itavisen (re: steven spielbergs nye film)

men pc dekker mine behov, syns PS7 er kongebra til ord. PC, har ikke prøvd Mac versjonen...men pytt sann...mye jeg vil prøve før Mac (masse linux distro. + *BSD)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...