Gå til innhold

TwinMOS er uvenn med MSI?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Msi er ikke akkurat min favoritt når det gjelder kvalitet. Hvis det er et splitter nytt kort anbefaler jeg deg å bruke eventuelt angrefristen og kjøpe deg av en annen produsent.

 

Men som sagt kan det jo kanskje være en ide å stille timings manuelt, noen hk har problemer med å lese spd riktig og da kan det fort bli feil. Still inn i bios i henhold til spesifikasjoner eller slakk litt på dem.

Lenke til kommentar
MSI lager gode hovedkort, og jeg liker dem veldig godt, men de er "uvenner" med TwinMOS ram, på MSI sine hjemmesider står det at de anbefaler Corsair ram :thumbup:

Og derfor bruker de blandt annet kondensatorer som lekker? Har hatt msi selv og hk døde plutselig, gjett hvorfor? Kan også nevne mine venner som har hatt flere msi kort (pga mange gode funksjoner) som også har fått samme problemet etter en stund.

Lenke til kommentar

Har hatt både MSI hovedkort og Twinmos minne i snart 2 år, stabilt som Dovre og jeg er kjempefornøyd! har hatt mye annen minne, men Twinmos er det jeg alltid har falt tilbake på hvis noe går til h**vete.

 

MSI Kt4v-l og Twinmos PC3200 brikker

 

MSI og Twinmos er faktisk det som har fungert best for meg, så det er tydelig at det ikke alltid går dritt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...