Giugiaro Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Ser at folk klager på leveringstiden på den ''nye iPoden''. Mener dere da iPod Mini, eller alle de nye iPodene. Tenkte jeg skulle kjøpe en 20 giga iPod snart. Får jeg den raskt da? (vanlig leveringstid). Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Litt OT, men hvorfor har du lagd to topic'er med to forskjellige emnetittel og skrevet likt på begge to? Endret 3. august 2004 av NiwT Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Takk for at du påminte meg min flause. Jeg tror det var da internett her var så treigt, kopierte vel innholdet i innlegget, men glemte emnetittelen. Visste ikke at jeg faktisk fikk postet den første. Beklager! Men har noen et svar til meg? Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Apple (og alle de andre butikkene) har vel Ipod 3.0 på lager. Oppstyret rundt leveringstid omkring Ipod Mini, er vel på grunn av at det ikke er nok mini'er som kan leveres til butikkene. Altså, så lenge butikken har den på lager, vil det ta vanlig leveringstid BTW: Er trøtt, uklar meliding Lenke til kommentar
Akise Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Jeg forstår ikke helt dette her.. for meg så Ipoden de hadde på apple.no ut som 4.0 versjonen. Det stod også 12t batteri-levetid. Om det er ikke er version 4, når kommer den? Edit: Nå er jeg nesten helt sikker på at det er 4 versjonen, det er folk som har bestillt den her på forumet Endret 3. august 2004 av -spyder- Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) JA, det er en ny Ipod, jo! Link til review av 4.0 Endret 4. august 2004 av eMPea Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Jepp, prisen viser også dette. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg forstår ikke helt dette her.. for meg så Ipoden de hadde på apple.no ut som 4.0 versjonen. Det stod også 12t batteri-levetid. Om det er ikke er version 4, når kommer den? Edit: Nå er jeg nesten helt sikker på at det er 4 versjonen, det er folk som har bestillt den her på forumet Det er versjon 4 som er på Apple.no nå ja. Er en her på jobben som allerede har fått sin. Den er fiiiiiiiiiiiin! Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Skal bestille en snart, gleder meg som en liten unge rett før julegavene skal åpnes! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Var innom Mac&Carry i dag, og der fortalte de at iPod mini ville komme til meg (som lå på ca. 40. plass på venteliste) ved juletider. Dette blir rett og slett for ille, og jeg kjøper G4. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 jeg bestilte 4. generasjon med inngravering, tok akkurat to uker før jeg hadde den i hånden .. men så lenge frakten er gratis så Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) håper jeg får min om 10 dager. Skal på sånn busstur til polen og trenger litt musikk bestillte med gravering jeg og Endret 21. august 2004 av EvoZ Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 håper jeg får min om 10 dager. Skal på sånn busstur til polen og trenger litt musikk bestillte med gravering jeg og 10 dager er nok umulig med gravering desverre. Det tar nok minst 14 dager. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Graveringen tok 5-7 dager ekstra og leveringen tok3-7 dager det vil si at det går fra 8-14 dager men det tar sikkert litt lengre Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Graveringen tok 5-7 dager ekstra og leveringen tok3-7 dager det vil si at det går fra 8-14 dager men det tar sikkert litt lengre 3 dager kan du bare drømme om :!: Min tok 8 dager uten gravering, regn med to gode uker med gravering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå