Fragletrollet Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hallo (igjen). Har såvidt begynt på et nytt prosjekt, denne gangen mye roligere sjanger. Sangen er såvidt påbegynt. Det jeg hovedsakelig trenger hjelp til, er å få gitaren til å høres mye mindre "MIDI"-aktig ut, om dere forstår. Bruker FL Studio 4. Ny sang Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 bruk bedre instrumenter. høres jo som du sier helt som chip lyder. hva med å bruke effekter som kan gjøre lyden eller instrumentene litt bedre. kanskje litt klang og chorus? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Endret 3. oktober 2007 av neitakk Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Oppdatert sangen litt, men ikke fått bukt med mr. Midi sound... Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hva med å fjerne den plingingen i førsten av låten? Den irriterte vettet av meg... Ellers var det jo riktig så bra Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Fra 0:50 til 1:10 fikk jeg skikkelig Prince of Persia-vibber (spill fra 1992 eller no). Trenger mer klang på en måte, synes jeg. Hvordan du skal gjøre det... Aldri brukt programmet, sorry... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Oppdatert litt, check it out. Sang. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Kunne blitt fet om den ble spillt inn med ekte instrumenter, ja. Endret 4. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Vel, egentlig så kan man jo kalle datamaskinen et "ekte" instrument, men jeg orker ikke gå inn i den diskusjonen. Skal høre med en kompis om han kanskje kan titte litt på gitardelen... Men ellers? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Altså - nå har du fjernet linken da. Men jeg er riktig så flink til å få FL-gitar til å høres ut som gitar Jeg fikk jo ikke hørt det her, men du skal bruke en VST som heter "Slayer". Det er et godt utgangspunkt. Ellers har jeg klart å få de standarde "pluck" samplene til å høres ut som rimelig grei gitar. Kan legge ved en link til en sang jeg har mekka som jeg bruker "pluck" som gitar i: Dj Dark - Outaws ellers så diskuteres lignende saker her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry3013931 Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Hehe, gammel post ja! Har nu blitt bedre i FL Studio, Slayer er ett fint utgangspunkt ja Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jammen det er en god og vakker ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå