Nicklas Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Nei Så det er greit å svare brukere, bare fordi dere er admins? Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 For å være litt mer seriøs; gjennomsnittsalderen til moderatorene har ingenting å si for noe som helst. Moderatorer blir plukket etter en rekke faktorer, og alder spiller en ubetydelig liten rolle. Modereringen her på forumet gjøres etter fastsatte retningslinjer, og alder spiller lite inn på avgjørelser som blir tatt. Med andre odr, det er ikke noe å bry seg om Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Utrolig at en slik ting blir tatt opp for andre gang i samme tråd når det allere er besvart i tråden... Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg nominerer herved tom waits for alice som fremtidig brukermoderator. Du skal lete lenge etter en mer diplomatisk type enn han Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg nominerer herved tom waits for alice som fremtidig brukermoderator. Du skal lete lenge etter en mer diplomatisk type enn han Den må jeg si meg enig i. Virker som en meget seriøs type. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Jeg nominerer herved tom waits for alice som fremtidig brukermoderator. Du skal lete lenge etter en mer diplomatisk type enn han Helt enig EDIT: Forumet tar ikke skade av fler folk med god humor heller, måtte bare tilføye det... Endret 18. desember 2004 av pain Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Jeg nominerer herved tom waits for alice som fremtidig brukermoderator. Du skal lete lenge etter en mer diplomatisk type enn han Jepp der er jeg enig.. lange og utfyllende svar, greie på mye... Akkurat som Simen1 du fortjener det mye.. gratulerer... Endret 6. januar 2005 av Omy Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Tom ser ut som en fornuftig type han, men fartstiden hans på forumet er litt knapp enda. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tom ser ut som en fornuftig type han, men fartstiden hans på forumet er litt knapp enda. Hmm, ja han har ikke vert her så veldig lenge.. Men jeg vil tro at når det er et dillemma og få tak i en bruker mod til så har han sikkert den fartstiden Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Det får vi ta da i så fall. Som sagt ser han fornuftig ut, men ingen hensikt i å stresse det når fartstiden er noe begrenset. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hva har fartstiden, her på forumet, å si på hans egenskaper som moderator? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Ikke noe særlig utover det at man med tiden blir bedre kjent med strukturer, normer osv. At han kan bli vurdert etter hvert er ingen umulighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå