Gå til innhold

Simen1 inn som brukermoderator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
detr er nok veldig lenge til u blir moderator, fordi  man må ha vært her leeeeeeeeeeeeenge!

Hehe da ligger jeg rimelig bra ann! Slår dere alle sammen i denne tråden iallefall :p

edit: huff nå følte jeg meg bare gammel :(

Endret av ostepopp
Lenke til kommentar
og nå har ^Th0mas^ kommet som moderator også. Hvor tar dette veien til slutt?

Og hva mener du med dette?

Det er imidlertid mye dårlig posting rundt om i kategoriene som omhandler spill, og siden jeg er såpass aktiv der har jeg fått på meg ansvaret ved holde orden der.

Husk at forumet blir større, ikke mindre.

Lenke til kommentar
Synes bare det har blitt en god del ekstra moderatorer på veldig kort tidl og hvor enkelte ikke er like velegnede som andre.

Enig.

Nye moderatorer må dessverre til for å holde orden på en medlemsmasse der ikke alle er like flinke til å overholde reglene.

Hvis noen mener at enklete moderatorer er uegnede i jobben (enten vanlige moderatorer eller brukermoderatorer), så kan slike klager sendes til [email protected] eller til meg per PM. En slik klage må være velbegrunnet og vise til gode eksempler for at vi skal se på det, en klage av typen: "Jeg synes xxxx gjør en dårlig jobb" holder ikke.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har tittet litt rundt hva Simen1"står for".

Forumet kunne ikke ha valgt en bedre"pappa"her til å passe på oss og hjelpe/informere.Den gutten sitter med en god porsjon kunnskap og måten han videreformidler den på er meget god og utfyllende.

Keep up the good work Simen1 :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...