Gå til innhold

Simen1 inn som brukermoderator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er gjennomsnittsalderen på moderatorene?

Hvem bryr seg?

Dem som spør! Hva med å prøve å være litt mere sakelig du som er moderator selv om DU synes spørsmålet er uvesentlig.

Ontopic:Grattis Simen1

Fordi jeg ikke har oversikt over alderen på noen av moderatoren, og ikke gidder å bruke tid på å samle inn alderen, for så å regne ut et gjennomsnitt som ikke vil si noe som helst.

Lenke til kommentar
Hva er gjennomsnittsalderen på moderatorene?

Hvem bryr seg?

Dem som spør! Hva med å prøve å være litt mere sakelig du som er moderator selv om DU synes spørsmålet er uvesentlig.

Ontopic:Grattis Simen1

Fordi jeg ikke har oversikt over alderen på noen av moderatoren, og ikke gidder å bruke tid på å samle inn alderen, for så å regne ut et gjennomsnitt som ikke vil si noe som helst.

Et noe bedre svar iallefall :thumbup:

Lenke til kommentar
Du bør ha hengt rundt her på forumet i rimlig lang tid og vist at du er en seriøs person.

Det er vel mer enn det som skal til... Enkelte moddiser (e.l.) som har færre posts enn meg for å si det sånn (tror jeg), men de er vel kanskje med som testere eller noe slikt? :hmm:

Lenke til kommentar
Det er vel mer enn det som skal til... Enkelte moddiser (e.l.) som har færre posts enn meg for å si det sånn (tror jeg), men de er vel kanskje med som testere eller noe slikt?  :hmm:

De jobber for nettverket.

Nettopp... noe slikt jeg mente... sånn som deg f.eks. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...