Goophy Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Er vel "invictus" de snakker om der... Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hvorfor skrive så veldig mye pent om duden år han ikke engang gidder å snakke i sin egen "tråd" Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Fordi han har et liv i tillegg og kanskje vil bruke den tiden han har på forumet til noe mer fornuftig, f.eks. moderering? Håndsopprekning: Alle som synes at 13Marius37 fortjener mer skryt for sine dype og gode innlegg enn Simen1 rekker opp hånda! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Flott å få inn Simen1 som moddis... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Fordi han har et liv i tillegg og kanskje vil bruke den tiden han har på forumet til noe mer fornuftig, f.eks. moderering? Håndsopprekning: Alle som synes at 13Marius37 fortjener mer skryt for sine dype og gode innlegg enn Simen1 rekker opp hånda! Ingen ? Lenke til kommentar
Vims Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hva er gjennomsnittsalderen på moderatorene? Hvem bryr seg? Dem som spør! Hva med å prøve å være litt mere sakelig du som er moderator selv om DU synes spørsmålet er uvesentlig. Ontopic:Grattis Simen1 Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Vår ordning med brukermoderatorer har hittil vært en stor suksess, og Simen1 er nå siste tilskuddet til denne gruppen JAAAA! GENIALT! Jeg er overbevist på at Simen kommer til å være en knall moderator Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Hva er gjennomsnittsalderen på moderatorene? Hvem bryr seg? Dem som spør! Hva med å prøve å være litt mere sakelig du som er moderator selv om DU synes spørsmålet er uvesentlig. Ontopic:Grattis Simen1 Fordi jeg ikke har oversikt over alderen på noen av moderatoren, og ikke gidder å bruke tid på å samle inn alderen, for så å regne ut et gjennomsnitt som ikke vil si noe som helst. Lenke til kommentar
Vims Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hva er gjennomsnittsalderen på moderatorene? Hvem bryr seg? Dem som spør! Hva med å prøve å være litt mere sakelig du som er moderator selv om DU synes spørsmålet er uvesentlig. Ontopic:Grattis Simen1 Fordi jeg ikke har oversikt over alderen på noen av moderatoren, og ikke gidder å bruke tid på å samle inn alderen, for så å regne ut et gjennomsnitt som ikke vil si noe som helst. Et noe bedre svar iallefall Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Du bør ha hengt rundt her på forumet i rimlig lang tid og vist at du er en seriøs person. Det er vel mer enn det som skal til... Enkelte moddiser (e.l.) som har færre posts enn meg for å si det sånn (tror jeg), men de er vel kanskje med som testere eller noe slikt? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det er vel mer enn det som skal til... Enkelte moddiser (e.l.) som har færre posts enn meg for å si det sånn (tror jeg), men de er vel kanskje med som testere eller noe slikt? De jobber for nettverket. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det er vel mer enn det som skal til... Enkelte moddiser (e.l.) som har færre posts enn meg for å si det sånn (tror jeg), men de er vel kanskje med som testere eller noe slikt? De jobber for nettverket. Nettopp... noe slikt jeg mente... sånn som deg f.eks. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Nettopp... noe slikt jeg mente... sånn som deg f.eks. Jeg jobber ikke for nettverket, men man kan si at jeg representerer amotor-forumet. Edit: Går utfra det er avataren min du tenker på. Endret 15. september 2004 av Opus Lenke til kommentar
e321 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Får bare si gratulerer til Simen1 Det var et godt valg, uten tvil Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Husker jeg feil eller var Simen1 med i det gamle gode Delphi-forumet til hw.no? Mimre mimre. Det var et fint forum det. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Når skal jeg få bli moderator? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Wild guess: Aldri? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Wild guess:Aldri? Dooh Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 detr er nok veldig lenge til u blir moderator, fordi man må ha vært her leeeeeeeeeeeeenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå