t0mse Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Skal kjøpe grafikkort for brodern nå. Foreslo 9800Pro ettersom det gav mest for penga, og grensa var 1500 . tenkte ett 1850kr's 9800Pro fra en av nettbutikkene her. Bare ville være sikker på å dra i land et med R360 kjerne når jeg først skal handle et 9800Pro i disse dager. Så.. Hvilken produsent har "garantert" R360 (altså XT) kjerne på 9800Pro modellene sine nå? Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 MSI skal ha 9800pro kort med R360 kjerne. Finner kortene hos psdata.no Lenke til kommentar
t0mse Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Har lest og søkt litt her... ser at MSI har mange slike (den på PSdata er vel utsolgt atm), og så ser jeg det er nevnt at Sapphire også har det... Hva med Power Color?? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Sapphire og PowerColor finnes med R360 kjerne, men det er absolutt ikke sikkert at du får det. Kun om du er veldig heldig... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Powercolor har og, såvidt jeg vet... Noen PC kort blir og levert med 2.5ns hynix minne, mener en kompis av meg fikk det. Har hatt samme PC kortet i over et halvt år nå, og det begynner å synge på siste verset... er ufattelig varmt, selv med VGA silencer.. desverre. Men er en flott produsent uansett! Lenke til kommentar
t0mse Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Er det sannsynlig at Sapphire 9800Pro fra Komplett.no har R360 kjerne? Valget falt på den, pga at PSData ikke har MSI inne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå