insider Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Begyner og bli litt evig nå.. kommert til satelitt controle center, noen som vet sånn ca hvor langt man er kommer da? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Må nevne en bra ting, måten man bruker skjermer og ting inne i spillet er imponerende. Veldig lettvint i forhold til mange andre spill. Ja akkurat der kan man si de har tenkt i nye baner men liker ikke at vi ikke kan kaste granater med "g". Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Må nevne en bra ting, måten man bruker skjermer og ting inne i spillet er imponerende. Veldig lettvint i forhold til mange andre spill. Helt enig, og det gir et lite avbrekk fra all skytingen. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Begyner og bli litt evig nå.. kommert til satelitt controle center, noen som vet sånn ca hvor langt man er kommer da? Du har vel endel timer igjen med lange mørke korridorer, jeg har iallefall kommet et godt stykke videre uten at noe ser annerledes ut. Må nevne en bra ting, måten man bruker skjermer og ting inne i spillet er imponerende. Veldig lettvint i forhold til mange andre spill. Ja, den er genial Likte veldig godt de mindre "minigames" da, spesielt den man måtte dumpe toxic containere i en sånn søppelgreie ved hjelp av en gripearm og den man blir til en Zombie, superrask og supersterk, men kan bare bruke nevene og alt blir litt "blurry". Vet noen om man bør kalle på hjelp eller ikke i communication center? Han fyren på skjermen sier at jeg ikke skal gjøre det, sjefen min sier over PDA'en at jeg skal gjøre det.. Valgte å ikke kalle på hjelp, da sjefens stemme høres litt for mye "Zombie-aktig" ut til at jeg stoler helt på han.. ble enda mer sikker på avgjørelsen min da han nærmest truet meg over PDA'en etter at jeg kansellerte hjelpesendingen og gikk ut av rommet... Men, vet noen hvor jeg finner Delta-Labs? Har gått meg litt vill Må si at jeg liker spillet mer og mer, men bare i mindre doser. Blir morsommere nå som historien rulles ut, liker spesielt godt sånne valg som gjør at fortsettelsen blir forskjellig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå