Christian86 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Heisann, fikk besøk av bestevennen nettopp. Hun hadde en K700i som frøs når hun gikk inn på bilder, og batteriet hadde veldig problemer. Telefonen var under 2 uker tror jeg, men selger sa at de måtte sende den inn, og at det kunne ta 1-4 uker for å bli ferdig. bare lurer; skulle ikke hun hatt mulighet til å levere tilbake på 30dageren? Vet jeg kan irritere noen nå, men har ikke vært innom den elkjøp delen på lenge så har glemt en del. Eneste jeg husker er at de lot meg bytte telefon med en gang ettersom den var under 30 dageren, men det har kanskje blitt endret? Lenke til kommentar
obos Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Elkjøps garantier 30 dagers full returrett. Hos Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra mottaksdatoen og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke abonnement. Husk å ta med kvittering. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...rTemplate=empty Lenke til kommentar
duda Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 nei hu kunne ikke ha levert tilbake varen i den stand den var. 30 dagers fullretur rett virker ved at kunde kan levere tilbake varen i den stand kunden kjøpte den ny. dvs ikke noe feil med den. de skal jo tross alt selge produktet videre, men da som b-vare. og det sier jo seg selv da at hvem ville kjøpt en k700i som ikke virker? MEN hadde den tlf vært i god stand og funket sånn som den skal, så hadde hu fått lov til å bruke 30 dagers full returrett. så er helt riktig at den må på rep. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 og rep. nå som det er ferie kan ta opptil 4 uker desverre.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 jaja. Zodiac har fått ned service tiden sin siden det er ferie, så meg går ikke dette ut over=) Lenke til kommentar
haglemann Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg har levert tilbake mobil på Elkjøp som gikk i stykker etter mindre enn 30 dager. Fikk penger tilbake uten problemer. Men det er mer enn et år siden - mulig de har blitt strengere? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 hadde ikke hjulpet å bare bytte den anyway, alle k700 er stappa av feil, mye bedre å sende den på verksted å få den feilfri tilbake. I butikken jeg jobber sendte vi akkurat hele lagret av 50 k700 i retur nå, var feil på alle. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg fikk bytta inn min t630 nylig på 30 dageren sel om det var eil på den, skrev under på at jeg måtte betale for ny telefon hvis skaden ikke ble dekket av garanti\reklamasjon. Tok vel 5 min fra jeg hadde levert inn telefonen til jeg gikk ut med en ny som funket, det var rundt den 28 juli i år tror jeg.. Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) hadde ikke hjulpet å bare bytte den anyway, alle k700 er stappa av feil, mye bedre å sende den på verksted å få den feilfri tilbake. I butikken jeg jobber sendte vi akkurat hele lagret av 50 k700 i retur nå, var feil på alle. Pisspreik. Alle K700 er ikke stappa med feil, men noen (deriblant du) liker å skape det inntrykket. Som påpekt før: Hvis det faktisk VAR så mange feil er det smått rart at denne telefonen har plukket opp den ene femmeren og sekseren etter den andre, også i utlandet. Men, men. De er vel kjøpt og betalt av SE hele gjengen. Hvordan fant dere forresten ut av feil på hele 50 stykker K700? Er det slik at dere har for å vane å grunnteste alle eksemplarene dere får inn? Hva var feil på dem? Og hvordan ble feilene oppdaget? Endret 4. august 2004 av oivindi Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 enden på visa er at hun skulle fått ny enhet, eller? Mener de kunne byttet batteri der og da. Det hadde vært lettere å sende hun til telebutikk på Skøyen som hadde oppgradert den på noen dager Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 hadde ikke hjulpet å bare bytte den anyway, alle k700 er stappa av feil, mye bedre å sende den på verksted å få den feilfri tilbake. I butikken jeg jobber sendte vi akkurat hele lagret av 50 k700 i retur nå, var feil på alle. Pisspreik. Alle K700 er ikke stappa med feil, men noen (deriblant du) liker å skape det inntrykket. Som påpekt før: Hvis det faktisk VAR så mange feil er det smått rart at denne telefonen har plukket opp den ene femmeren og sekseren etter den andre, også i utlandet. Men, men. De er vel kjøpt og betalt av SE hele gjengen. Hvordan fant dere forresten ut av feil på hele 50 stykker K700? Er det slik at dere har for å vane å grunnteste alle eksemplarene dere får inn? Hva var feil på dem? Og hvordan ble feilene oppdaget? Enig med deg der. Der jeg jobber har vi solgt rundt 50 stk av denne telefonen siden den kom... Mange kan selvfølgelig hatt problemer med tlf og fikset med verksted selv, men jeg har inntrykk av at de fleste tar kontakt... og så har ikke skjedd... Så at det er feil på ALLE tlf er vel å ta litt hardt i.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå