Johnne Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hallois!! Noen som har peil på sentrallåser?? Har en mazda 626 glx 86 mod. Og har en " defekt sentrallås" som tidligere eier har koblet fra. Lurer på hvor denne enheten ligger, hvordan d eventuelt går ant å koble den på igjen... Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Lurer på om ikke den ene delen ligger i døra på førersiden. Mener jeg husker det fra en gang da vi (les: jeg og pappa) styrte med sentrallåsen på vår gamle bil. Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Men det kan også være så enkelt som at sikringen er tatt ut.. Lenke til kommentar
Johnne Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Men det kan også være så enkelt som at sikringen er tatt ut.. Sikringen er i orden..... Lenke til kommentar
Johnne Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Lurer på om ikke den ene delen ligger i døra på førersiden. Mener jeg husker det fra en gang da vi (les: jeg og pappa) styrte med sentrallåsen på vår gamle bil. Høres ikke så dumt ut d, dette skal jeg sjekke.... Lenke til kommentar
eab Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 sentrallåsen består vel av en motor pr dør som har sentrallås. Den mottar et elektrisk signal og låser opp/igjen døra. Det kan jo være så enkelt som et ledningsbrudd en plass mellom førerdøra og dørene som har problemer. Evt så kan motoren være utbrent. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 sentrallåsen består vel av en motor pr dør som har sentrallås. Den mottar et elektrisk signal og låser opp/igjen døra. Det kan jo være så enkelt som et ledningsbrudd en plass mellom førerdøra og dørene som har problemer. Evt så kan motoren være utbrent. Det var det jeg også mente å huske. Lenke til kommentar
Johnne Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 sentrallåsen består vel av en motor pr dør som har sentrallås. Den mottar et elektrisk signal og låser opp/igjen døra. Det kan jo være så enkelt som et ledningsbrudd en plass mellom førerdøra og dørene som har problemer. Evt så kan motoren være utbrent. Hei! takk for alle tips! Har åpnet fører døra å sett! Fant motoren og to gule ledninger som lå løst. fant ingen plass hvor de skal sitte, mulig de har vært lodet fast noen plass?? Fant også en slags motor som det klikker i når jeg trykker ned en blad fjær. Kanskje d er disse ledningene som skal festes til noe. Får jeg får ikke kontakt med resten av dørene på bilen. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hvis du har mulighet, hadde et billde av motoren vært fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå