donald D Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Har et trådløsnettverk hjemme. Desverre får jeg ikke til å dele mapper mellom pc-ene . Begge har trådløs nettverks kort. Når jeg skal spille Warcraft f.eks går dette helt greit over nettverke, så pc-ene har kontakt. Etter mye fram og tilbake har jeg funnet ut at jeg kanskje skal bruke et spesiellt program til å dele mapper og filer mellom pc-ene. Noen som har et program å annbefalle Takker for alle svar Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hva er det som ikke funker da? Har du slått på fildeling på begge PC'ene? Lenke til kommentar
CareBear2k Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hva er det som ikke funker da? Har du slått på fildeling på begge PC'ene? Kansje det hadde vært en ide å forklare hvordan han/hun kan slå på fildelig ? *whine whine* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hva er det som ikke funker da? Har du slått på fildeling på begge PC'ene? Kansje det hadde vært en ide å forklare hvordan han/hun kan slå på fildelig ? *whine whine* Hvis han har gjort det så er det jo ikke noe poeng i å fortelle hvordan Lenke til kommentar
CareBear2k Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 hihi men jeg vill vite det Lenke til kommentar
skol Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 CareBear2k: du kan lese guiden som er linket i denne posten: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=277774 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå