Gå til innhold

Erfaring; Telenor Kundeservice.


Anbefalte innlegg

Nei, må bare få "letta litt på trykket" og si hvor oppgitt jeg er over telenor.

 

dama har akkurat kjøpt kontantkort, og skulle taste inn koden. Den funka ikke, så hun ringte telenor kundeservice.

Etter en stund med venting, fikk hun endelig svar. Da fikk hun beskjed om å skrape i feltet der man ikke skal skrape og bruke denne koden istedet.

Så hun prøvde jo igjen, og da gikk det jo såklart ikke.

Nå ringte hun Telenor kundeservice og svaret var at de ikke kunne gjøre noe, siden kortet hadde blitt sperra mot oppladning på grunn av feiltasting.. Denne sperren ble altså utløst av at hun hadde gjort akkurat slik som kundeservice ba henne om, og detta funka jo ikke.

 

Så det ser ut til at det "ikke er noe telenor kan gjøre".

 

Man kan jo på en måte sammenligne det med at noen ringer dell og sier at skjermen ikke virker. "Slå litt til den, også virker den sikkert". Kunden gjør dette, slår til, og skjermen kortslutter eller eksploderer (for eksempel). Kunden ringer tilbake, og får beskjed om at det ikke er noe Dell kan gjøre, og siden kunden slo i skjermen, går garantien ut.

ARGH

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun har vel heller tastet feil kode 5 ganger, oppladingsmuligheteten blir da sperret i 24 timer så hun kan sikkert prøve igjen i dag. Tips: Prøv SIM i en annen telefon hvis koden fortsatt feiler, det kan være feil med tonesignaliseringen på telefonen.

Hvis ikke det hjelper så kontakt 09000 og be de sende nytt kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...