Gå til innhold

Tele2 og mms


Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller er nettet til tele2 veldig ustabilt når det gjelder å sende mms og bruke gprs'en på wap'en........ er ofte jeg ikke får sendt mms, går bare av og til. som regel kommer det opp disse irriterende feilmellingene *Nettverksfeil* eller *Kan ikke koble til server*.. noen som har samme problemet? eller er det bare telefonene min? en samsung e700 (bor midt i oslo)..... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hele mms-nettet er vel ganske ustabilt egentlig. er ganske overbelastet til tider, og det hjelper jo ikke noe når de gir kundene sine fri mms. men kanskje de gir dem det siden det er ustabilt??

ja, siden de veit at de ikke får sendt mms så ofte.. så kan de like gjerne reklamere med at det er gratis å sende mms, og da kan det få nye og flere abonenter..... huff ass, teleselskaper :mad:

Endret av mphones
Lenke til kommentar

Tele2 og MMS+Wap er bare drit.....javascript:emoticon(':no:')

javascript:emoticon(':no:')

Har kjøpt en Siemens M65, det gjorde også samboeren min. Hun kjøpte med telenorjavascript:emoticon(':)')

javascript:emoticon(':)'), jeg med tele 2...javascript:emoticon(':thumbdown:')

javascript:emoticon(':thumbdown:')

Hun satte i simkort, alt funket (hele tiden). Alle MMS meldingene hennes når frem!

Jeg derimot er blitt vannvittig plaget, flere hundre kroner og mye energi og tid har jeg brukt på å få fikset problemene, leverte også telefonen inn til forhandler av telefonen. Har nå innsett at oppsettet er noe riktig da jeg har klart å sende 1 MMS etter 20 forsøk, ellers får man bare opp nettverksfeil javascript:emoticon(':cry:')

javascript:emoticon(':cry:') . Nå er jeg så lei at jeg bare vil bytte levrandør. Har i tillegg oppdaget at tele 2 fungerer VELDIG dårlig i utlandet.

Lenke til kommentar
Tele2 og MMS+Wap er bare drit.....javascript:emoticon(':no:')

javascript:emoticon(':no:')

Har kjøpt en Siemens M65, det gjorde også samboeren min. Hun kjøpte med telenorjavascript:emoticon(':)')

javascript:emoticon(':)'), jeg med tele 2...javascript:emoticon(':thumbdown:')

javascript:emoticon(':thumbdown:')

Hun satte i simkort, alt funket (hele tiden). Alle MMS meldingene hennes når frem!

Jeg derimot er blitt vannvittig plaget, flere hundre kroner og mye energi og tid har jeg brukt på å få fikset problemene, leverte også telefonen inn til forhandler av telefonen. Har nå innsett at oppsettet er noe riktig da jeg har klart å sende 1 MMS etter 20 forsøk, ellers får man bare opp nettverksfeil javascript:emoticon(':cry:')

javascript:emoticon(':cry:') . Nå er jeg så lei at jeg bare vil bytte levrandør. Har i tillegg oppdaget at tele 2 fungerer VELDIG dårlig i utlandet.

nei? er det så ille? filler'n å!! bytta nettopp til tele2 fra ACNMobil...... ca 3 dager siden.... gidder ikke bytte nå igjen altså!! :thumbdown:

Endret av mphones
Lenke til kommentar

Hei

 

Har snakket med flere som har problem med de nye simkortene til Tele2 og får bare sendt sms noen ganger..Noen ganger kommer feilmelding "Sending mislyktes" og prøver dem en gang til så sendes samme melding to ganger..Har også hørt at flere har problemmer med mms sendinger

Lenke til kommentar
Hei

 

Har snakket med flere som har problem med de nye simkortene til Tele2 og får bare sendt sms noen ganger..Noen ganger kommer feilmelding "Sending mislyktes" og prøver dem en gang til så sendes samme melding to ganger..Har også hørt at flere har problemmer med mms sendinger

ok, takk for info! vet du om tele2 har tenkt til å gjøre noe med dette? eller vet de ikke om problemet? kanskje jeg skal ta kontakt med dem :hmm:

Lenke til kommentar
Hei

 

Har snakket med flere som har problem med de nye simkortene til Tele2 og får bare sendt sms noen ganger..Noen ganger kommer feilmelding "Sending mislyktes" og prøver dem en gang til så sendes samme melding to ganger..Har også hørt at flere har problemmer med mms sendinger

ok, takk for info! vet du om tele2 har tenkt til å gjøre noe med dette? eller vet de ikke om problemet? kanskje jeg skal ta kontakt med dem :hmm:

 

Hei

 

Jeg tror du må være litt aktiv når det gjelder dette,jeg hjalp en kamerat og måtte ringe 4-5 ganger før de klarte å gjøre noe med det,etterhvert var det en på kundeservice som tok tak i det og fikk ordnet det med mms,sms fungerte helt fint for han hele tiden,men ikke mms,men det ble ordnet

Endret av smoker2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...