Gå til innhold

DOOM3 testet på forskjellige grafikkort

Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anand har fixet artikkelen, det var feil på tallene. :roll:

Here's from a comment in the articles by the author:

"VortigernRed -- you were exactly right -- copied the wrong numbers over in my sleep haze.

Its fixed now."

Endret av Robin B
Lenke til kommentar

Synes igrunnen ikke de tallene er så sinnsykt ille for ATI sin del. nVidia har riktignok truffet spikeren på hodet med kortene sine i doom3-sammenheng, men ATIs toppkort spiller da spillet i beste velgående.

Alt for mye "Jippi, her står det at kortet mitt er bedre enn ditt!" mentalitet her i stedet for "Jippi, sjekk så mange fete grafikkort det finnes som skaper konkurranse i markedet og lavere priser"

Blir spennede å se hvordan slagemarken blir seende ut når HL2 kommer, blir vel samme leksa bare andre veien hvis man skal tro litt uoffisielle tester rundt om kring.

Øystein Hole

fortytwo

http://www.fortytwomusic.com

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Synes igrunnen ikke de tallene er så sinnsykt ille for ATI sin del. nVidia har riktignok truffet spikeren på hodet med kortene sine i doom3-sammenheng, men ATIs toppkort spiller da spillet i beste velgående.

Alt for mye "Jippi, her står det at kortet mitt er bedre enn ditt!" mentalitet her i stedet for "Jippi, sjekk så mange fete grafikkort det finnes som skaper konkurranse i markedet og lavere priser"

Blir spennede å se hvordan slagemarken blir seende ut når HL2 kommer, blir vel samme leksa bare andre veien hvis man skal tro litt uoffisielle tester rundt om kring.

Øystein Hole

fortytwo

http://www.fortytwomusic.com

det er sinnsykt ille at det er såpass stor forskjell mellom toppkortene til ati og nvidia i et så etterlengtet spill som doom3.

det har ingenting med hvor bra de klarer å kjøre spillet heller, for det er ingen tvil om at begge klarer det uten vesentlige problemer, det handler om hvem som klarer å kjøre spillet best, og når det er såpass stor forskjell, da er det ille.

jeg blir mektig overrasket hvis det hele blir snudd på hodet i half life 2 og at ati ligger langt foran nvidia ytelsesmessig.

greit nok at ati kanskje ligger litt foran, men jeg tviler på at det blir så stor forskjell som det er i doom3.

en annen ting som man burde tenke på er hvor latterlig det er av ati å ikke starte litt tidligere på arbeidet med å lansere en skikkelig opengl driver, samt å bortforklare det hele litt over 1 uke før doom3 releasen med å si "spillet er jo ikke på markedet engang"

Lenke til kommentar

Nå kan jeg si at jeg har spilt spillet. Det kjørte knirkefritt på en

2.6+ht

1gig ram

Geforce 4200

1024*768 uten AA eller noe sånn dritt :)

En kompis av meg har samme pc, men bare 512ram så hans pc lagger når du kommer inn i nye rom ol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...