Broseen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Skal kjøpe meg en av Logitech pakkene med mus og tastatur (farge svart) Pris 500-800 kr. Noen anbefalinger? Et annet spørsmål er hvor mange batterier man har i tastaturet varer de lenge? Endret 3. august 2004 av Broseen Lenke til kommentar
hce Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Skal kjøpe meg en av Logitech pakkene med mus og tastatur (farge svart) Pris 500-800 kr. Noen anbefalinger? Et annet spørsmål er hvor mange batterier man har i tastaturet varer de lenge? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117308&cks=PRL Litt over 800kr dessverre, men musen er oppladbar, så du sparer litt i lengden. Tastaturet bruket to stk. batterier som regel (slike AAA batterier), jeg bytter i mitt tastatur kanskje en gang i året. Endret 3. august 2004 av hce Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Såpass ja. I min trådløse mus bytter jeg kanskje en gang i mnd. Mener på at jeg har samme tastatur nå, bare at det ikke er trådløst. Hva med dette da: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121631&cks=PRL Og hva er egentlig den store forskjellen? Endret 3. august 2004 av Broseen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 MX-tastaturet har en del flere funksjoner enn det andre (du trenger ikke disse funksjonene). Musen har et annet design, og har dockingstasjon på MX-versjonen. Det er sikkert andre ting som skiller dem også - MX-versjonen er nyere enn det andre settet. I tillegg har MX-versjonen 5 års garanti mot 3år på det andre. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Hva er en dockingstasjon? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Ladestasjon om du vil Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Ahh...takker! :!: Blir vel det rimeligste, det er jo samme tastatur uten alle de internettsnarveiene jeg likevel ikke bruker. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Du sparer det jo fort opp i batterier da Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Jeg er dum. Neida, men det er jo et poeng. Kanskje jeg utsetter det litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå