e.c.h.o Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Jeg har lagd en pure norsk klan, så hvis du vil joine gå inn på: http://www.brustuen.no/efn/?side=join, og fyll ut skjemaet. :smile: Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Er det noen online servere? Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Det der var jo bare stiligt ! :wink: = Gleder meg som en unge til jeg faar skikkelig bredbaand her, 24h server :smile: Lenke til kommentar
e.c.h.o Skrevet 27. april 2002 Forfatter Del Skrevet 27. april 2002 Jeg trenger e-mail adressa di, Lithium... Takk for respons! :smile: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Når det spilles MOH:AA klan kamper..speller man da obj. missions?! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 e.c.h.o: ser du e-post ikonet under lithium? ser ut som et brev.. der er adressa hans... jeg har adsl og moh, og kunne tenkt meg å spille det litt med andre! MoH AA er knalltøft! Lenke til kommentar
e.c.h.o Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 Fant ut det til slutt ja... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå