Gå til innhold

Nye spill for N-Gage og N-Gage QD

Anbefalte innlegg

Det har blitt lansert 3-4 nye spill for N-Gage plattformen i det siste.

Du har:

x Bomberman

x Spiderman 2

x Crash Nitro Kart

Spiderman 2 imponerer stort! Produsenten har klart å lage det så funksjonelt at tastene, skjermen er til liten eller ingen hindring. Det å klatre oppover vegger, spinne ut nett er en fantastisk opplevelse.

For de av dere som har N-Gage anbefales spiderman 2 på det varmeste!

Jeg har også fått testet Crash Nitro Kart litt. For de som har spilt PS2 er dette en remake tilpasset konsollen. Spillet er helt greit, ikke noe å juble for. I dette tilfellet skulle jeg ønske at skjermen var større.

x Så har jeg også hørt at Ghost Recon kommer ut snart!

Dette gleder jeg meg til! Det kan bli veldig spennende!

Endret av prudent
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har planer om å skaffe meg en N-gage QD,synes mobilen er ganske kul og bra på spill.Som Eulogy sa,har du noen linker?Tenker da på generell info,det virket kanskje ut som hint til warez kanskje?

Offtopic:Til Gandalf the Grey og _dAwn_ prøver dere å få tråden stengt av deres unødvenige innlegg?Rapportert til en MOD :yes:

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar

Spør dere om jeg har linker til spillene for nedlasting eller for linker der man kan kjøpe den? Mistenker førstnevnte og det skjønner dere er i mot reglementet her.

Off-topic: Etter mye spilling er jeg usikker på hvor mye 5 tasten tåler egentlig. Denne tasten blir mye brukt under alle n-gage spill.

Lenke til kommentar
Spør dere om jeg har linker til spillene for nedlasting eller for linker der man kan kjøpe den? Mistenker førstnevnte og det skjønner dere er i mot reglementet her.

Off-topic: Etter mye spilling er jeg usikker på hvor mye 5 tasten tåler egentlig. Denne tasten blir mye brukt under alle n-gage spill.

Ikke linker til nedlastning, men til sider der jeg kan se bilder, lese litt om de forskjellige spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...